شناسهٔ خبر: 65663605 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

ستاره پرتغالی بارسا را نادیده گرفت: اول سیتی، بعد اینتر!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: ژوائو کانسلو، بازیکن بارسلونا، معتقد است که منچسترسیتی بهترین تیم اروپاست و پس از آن‌ها اینتر در رده دوم قرار دارد.
این ملی پوش پرتغالی مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت داشته و در مورد بازی فرداشب بین تیم‌های بارسلونا و ناپولی‌ در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. مدافع سابق اینتر و یوونتوس همچنین در مورد حرفه و آینده خود حرف زد.
کانسلو گفت: "من به اندازه کافی خوش شانس بودم که فقط برای تیم‌های بزرگ بازی کرده‌ام. به حرفه‌‌ام افتخار می‌کنم چون هیچ‌کس تا به حال چیزی به من هدیه نداده است. من با فداکاری همه چیز را به دست آورده‌ام. هنوز چیزی در مورد آینده‌ام نمی‌دانم اما دوست دارم در بارسا بمانم. با تماشای بارسلونای رونالدینیو بزرگ شدم. او اسطوره من است و به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کنم. باشگاه‌های دیگری وجود ندارند که بتوانم به آن‌ها ملحق شوم، درست است؟"
کانسلو در مورد دوران دو ساله خود در سری A گفت: "در داخل و خارج از زمین فوق العاده بود. می‌دانم که هواداران اینتر از انتقال من به یوونتوس خوششان نمی‌آید و متاسفم چون دوستان زیادی در میلان دارم. از نظر انسانی، ایتالیا شبیه‌‌ترین کشور به پرتغال است و واقعاً از بازی در آنجا خوشحال بودم."
اینتر روز چهارشنبه پس از کسب پیروزی 1-0 در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب در بازی برگشت با اتلتیکو مادرید دیدار خواهد کرد. کانسلو گفت: "آن‌ها تیم‌های مشابهی هستند و انتظار یک بازی بزرگ بین دو باشگاه قوی را دارم. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، حتی اگر اینتر همیشه پیروز شود و اسکودتو را در دست داشته باشد. در حال حاضر، آن‌ها در صدر هستند و پس از سیتی در رده دوم هستند. تیم پپ گواردیولا به دلیل بازیکنان، سبک بازی و مربی خود، قهرمان لیگ قهرمانان اروپاست. آن‌ها تنها تیمی هستند که از 8 بازی اروپایی، 8 بازی را برده‌اند، اما بعد از آن‌ها، اینتر بهترین تیم است."
 

نظر شما