شناسهٔ خبر: 65651213 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به همت انتشارات شهید کاظمی؛

مجموعه پنج جلدی «تبار انحراف» به چاپ دوم رسید

مجموعه پنج جلدی «تبار انحراف» که توسط حجت‌الاسلام مهدی طائب تدوین شده از سوی انتشارات شهید کاظمی به چاپ دوم رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه پنج جلدی «تبار انحراف» با رویکرد تاریخ بصیرت‌افزا و رصد جریان حق و باطل و دشمن‌شناسی توسط حجت‌الاسلام طائب تدوین شده است. مؤلف در این اثر تلاش کرده تا ریشه جریانات جاری در سطح بین‌الملل، منطقه و کشور را که صهیونیست‌ها به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن دست دارند را روشن سازد. به‌عبارتی می‌توان این مجموعه را که تا کنون پنج جلد از آن منتشر شده، از کامل‌ترین آثار در زمینه «یهودشناسی» دانست.

هر جلد از این مجموعه، موضوع خاصی را در برمی‌گیرد. به‌عنوان مثال:

جلد اول تبارشناسی انحراف با محوریت یهودیان تا دوران قبل از خلفا نام دارد. جلد دوم به تبارشناسی نفوذ یهود در اسلام در دوران بیست‌وپنج‌ساله پس از پیامبر صلوات‌الله‌علیه می‌پردازد. جلدم سوم دربردارنده تبارشناسی انحراف با محوریت یهود از ابتدای حکومت امیرالمؤمنین علیه‌السلام تا شهادت آن حضرت است.

جلد چهارم تبارشناسی انحراف با محوریت یهود در دوران بیست‌ساله امامت امام حسن و امام حسین علیهم‌السلام نام دارد و جلد پنجم با عنوان فرعی تبارشناسی انحراف با محوریت یهود در دوران بیست‌وپنج‌ساله امامت امام سجاد علیه‌السلام است.

این مجموعه به تازگی از سوی انتشارات شهید کاظمی به چاپ دوم رسیده است. جلد ششم تا دهم این مجموعه نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

نظر شما