شناسهٔ خبر: 65646902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چه بازیکنانی بیشترین دستمزد را در بارسلونا می‌گیرند؟

مهدی تاج‌الدینی

در ادامه بررسی میزان دستمزد و دریافتی بازیکنان در باشگاه‌های بزرگ اروپایی، در این قسمت به بارسلونا می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری | فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی باشگاه بارسلونا، بیشترین دستمزد را از این باشگاه اسپانیایی دریافت می‌کند.

پس از خروج بازیکنانی چون مسی و جوردی آلبا، فرنکی دی یونگ با دریافت حقوق ناخالص 37.5 میلیون یورو، بیشترین دستمزد ممکن را از بارسلونا دریافت می‌کند. پس از دی یونگ، روبرت لواندوفسکی، مهاجم کهنه‌کار لهستانی بلوگرانا با دریافتی ناخالص 20.8 میلیون یورو در رده دوم ایستاده و ایلکای گوندوعان هم با دریافت حقوق سالانه 18.8 میلیون یورو در جایگاه سوم ایستاده است. ژول کونده هم با 13.6 میلیون یورو در مکان چهارم قرار گرفته و رده پنجم هم به طور مشترک به رافینیا و ژائو کانسلو با حقوق 12.5 میلیون یورو اختصاص دارد.

فران تورس، پدری، اینیگو مارتینز و آندریاس کریستنسن هم از دیگر بازیکنانی هستند که بیشترین دستمزد را از بارسلونا دریافت می‌کنند. جالب اینکه، رونالد آرائوخو کاپیتان بارسلونا که صحبت از او در مورد پیوستن به بایرن مونیخ هم به گوش می‌رسید، تنها 7 میلیون یورو و آن هم به طور ناخالص از بارسلونا دریافت می‌کند و نام او حتی در بین 10 بازیکنی که بیشترین دریافتی از این تیم اسپانیایی دارند هم به چشم نمی‌خورد. گاوی هم پایین‌تر از آرائوخو 6.8 میلیون یورو به طور ناخالص در سال دریافت می‌کند و ژائو فلیکس هم در لیست دستمزدهای بارسلونا تنها عدد 400 هزار یورو در جلوی نام او به ثبت رسیده است. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن بارسلونا با بیشترین دستمزد می‌اندازیم.

پی‌نوشت: همانطور که در متن هم بارها تکرار شد، اعداد دریافتی حقوق بازیکنان بارسلونا به صورت ناخالص است. در شب‌های آینده به بررسی دستمزد دیگر بازیکنان تیم‌های مطرح اروپایی نیز پرداخته خواهد شد.

10 بازیکن بارسلونا با بیشترین دستمزد در فصل 24-2023

بازیکنان بارسلونا با بیشترین دستمزد در فصل 24-2023

نظر شما