شناسهٔ خبر: 65646366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مقاومت مردم غزه، چهره کریه رژیم صهیونیستی را افشا کرد

حجت‌الاسلام «اشجری» گفت: مقاومت و تاب‌آوری مردم غزه در عملیات پیروزمندانه طوفان‌الاقصی چهره خشن و کریه رژیم صهیونیستی را برای جهانیان افشا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست هماهنگی ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس استان گیلان با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: مردم مسلمان و روزه‌دار جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش می‌گذارند.

وی روز جهانی قدس را روز ابراز تنفر از رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اعلام برائت از توطئه‌های استکبار جهانی و روز تجلی همبستگی جهانیان با مردم مظلوم فلسطین دانست و اظهار کرد: با جنایت‌های رژیم صهیونیستی سفره‌های افطار مردم غزه رنگ و بوی خون به خود گرفته است.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به کاشت درخت زیتون توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز درختکاری، تصریح کرد: این امر به منظور اظهار همبستگی و همدلی با مردم فلسطین و تاکید بر فراموش نشدن موضوع فلسطین از یاد‌ها و خاطره‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه امروز موضوع فلسطین فراتر از جهان اسلام به موضوعی انسانی و جهانی تبدیل شده است، بیان کرد: خودسوزی افسر ۲۵ ساله نیروی هوایی آمریکا مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در اعتراض به جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر در حالی که فریاد می‌کشید «دیگر نمی‌خواهم شریک نسل‌کشی در غزه باشم، فلسطین را آزاد کنید» نشانه بیداری وجدان‌ها در سراسر عالم است.

وی با بیان اینکه پس از گذشت ۷۵ سال از اشغال فلسطین علی‌رغم حمایت همه جانبه شیطان بزرگ و هم‌پیمانان استکباری آن هنوز مسئله مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستی حل نشده است، گفت: مقاومت و تاب‌آوری مردم غزه پس از عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی در طی ۱۵۶ روز گذشته، چهره خشن و کریه رژیم صهیونیستی را برای جهانیان افشا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر اینکه رژیم دژخیم صهیونیستی هیچ راهبردی ندارد و در سردرگمی کامل به سر می‌برد، اظهار کرد: شهادت بیش از ۳۰ هزار کودک و نوجوان و زن و مرد پس از عملیات طوفان الاقصی نشانه عزم جدی ملت فلسطین برای آزادی‌سازی سرزمین مقدس از دست متجاوزان اشغالگر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به دروغین و پوشالی بودن حقوق بشر غربی اشاره کرد و افزود: نقض حقوق بشر در غزه مظلوم و مقتدر و سکوت آمریکا و متحدان آن حاکی از رفتار‌های دوگانه و خدعه‌آمیز دولت‌های غربی است.

وی بر اهمیت تبیین نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و به شکست کشاندن توطئه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: معرفی شخصیت و تبیین سلوک رفتاری شهید احمدرضا مظلومی شهید القدس استان گیلان برای جوانان و نوجوانان پرجاذبه و درس آموز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در روز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر استان گیلان، اظهار کرد: برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تبیینی و بصیرت‌افزایی، اجرای فعالیت‌های قرآنی، برپایی نمایشگاه‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی، برگزاری عصر شعر، اجرای گروه‌های سرود، تولید و انتشار محتوای هنری و ادبی همچون فیلم کوتاه، نماهنگ، سرود، تیزر، پوستر، کاریکاتور، استوری موشن و...، تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، برگزاری مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم، برگزاری مناجات و دعا‌های جمعی برای آزادی فلسطین، تشکیل کمپین‌های مجازی، برافراشتن پرچم فلسطین در یکی از میادین اصلی شهرها، تبلیغات محیطی و میدانی گسترده در سطح استان و... بخشی از برنامه‌های ستاد در استان گیلان است.

در پایان این نشست ۱۶۵ مصوبه به منظور بزرگداشت باشکوه روز جهانی قدس در استان گیلان به تصویب اعضای ستاد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما