شناسهٔ خبر: 65635018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

منچستر سیتی مقابل لیورپول و دوئل جذاب برای قهرمانی

دیدار لیورپول و منچسترسیتی بدون شک حساس ترین دیدار این فصل فوتبال باشگاهی اروپا خواهد بود.

صاحب‌خبر -

بزرگترین بازی فصل لیگ برتر در راه است، زیرا  لیورپول  و  منچسترسیتی  دو تیم برتر فوتبال انگلیس و جهان قرار است در آنفیلد جنگ کنند تا به نوعی برای تصاحب عنوان قهرمانی تلاش کنند.

از طرفی کوین دیبروینه، فیل فودن و ارلینگ هالند به عنوان چهره‌های درخشان منچسترسیتی آماده هستند و برابر آنها هم محمد صلاح قرار است دوباره به ترکیب لیورپول بازگردد تا داروین نونیز، دومینیک سوبوسلای و ویرجیل فن دایک از همین حالا برای جدال حساس این هفته آماده باشند.
در اینجا باید به ۴ دوئل کلیدی دیدار لیورپول-منچسترسیتی بپردازیم که می‌تواند در نتیجه به دست آمده اثرگذار باشد.

ویرجیل فن دایک برابر ارلینگ هالند
تقابل دو چهره‌ای که در جهان فعلی فوتبال بهترین بازیکن پستشان هستند، قطعا برای جذاب شدن این دیدار کافی خواهد بود. فن دایک در هفته‌های اخیر نه تنها به عنوان نگهبان محوطه جریمه بلکه به عنوان یک گلزن در محوطه جریمه حریفان حاضر شده تا نامش دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد. هالند هم اگر چه موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهد اما به همان اندازه با گل‌های خود توانسته عنوان بهترین گلزن  لیگ برتر انگلیس  و لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کند.

منچستر سیتی مقابل لیورپول و دوئل جذاب برای قهرمانی

داروین نونیز برابر روبن دیاز
در تقارن حضور هالند و فن‌دایک، دیاز و نونیز دو بازیکن سابق بنفیکا برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. نونیز به مانند هالند موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد اما گلزنی را بلد است. مهاجم اروگوئه‌ای از سختی تقابل با روبن دیاز آگاه است و مدافع پرتغالی هم که در مدت اخیر بی‌اشتباه عمل کرده، امیدوار است برابر اهالی آنفیلد نیز توانایی فنی خودش را به نمایش بکشد.

اندی رابرتسون برابر فیل فودن
وضعیت این دو بازیکن مقداری متفاوت است؛ مدافع لیورپولی‌ها بخش عمده‌ای از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده و فیل فودن به عنوان یک چهره خاموش در زیر سایه ارلینگ هالند تبدیل به یک اسلحه مرگبار شده است. فودن با گل‌های خود در دربی منچستر، نشان داد که روزها را در فکر یورو ۲۰۲۴ پشت سر می‌گذارد و قطعا با فرمی درخشان برابر رابرتسون قرار می‌گیرد.

منچستر سیتی مقابل لیورپول و دوئل جذاب برای قهرمانی

واتارو اندو برابر کوین دیبروینه
با توجه به نحوه ورود اندو به ترکیب لیورپول، باورنکردنی است که او را در دوئل‌های حساس و تعیین کننده این بازی ندانیم. او در دیدار برابر ناتینگهام فارست برای لیورپول به میدان رفت و به نظر می‌رسد برای شروع در ترکیب لیورپول مقابل منچسترسیتی آمادگی لازم را دارد. حضور او در جمع بازیکنان لیورپول به الکسیس مک آلیستر آزادی عمل بیشتری می‌دهد و باعث می‌شود ستاره آرژانتینی لیورپول در کارهای تهاجمی بتواند توانایی خودش را نشان دهد. او در این دیدار حساس و سرنوشت ساز مسئولیتی بزرگ چون مهار کوین دیبروینه را بر عهده دارد که همیشه نشان داده هر زمان اراده کند می‌تواند موقعیت‌سازی کند و قطعا مهره‌ای دردسرساز برای شاگردان کلوپ خواهد بود.

نظر شما