شناسهٔ خبر: 65632208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال در جهان

تیم قدوس مقابل آرسنال تسلیم شد/ اینتر به شگفتی‌ساز سری A هم رحم نکرد

زور تیم برنتفورد در دیداری که بازیکن ایرانی‌اش فرصت چندانی برای تأثیرگذاری در زمین بازی پیدا نکرد؛ به توپچی‌های لندن نرسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از دیدارهای دیشب (شنبه) لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال آرسنال در دیداری خانگی پذیرای رقیب همشهری خود تیم برنتفورد بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

در این بازی که سامان قدوس در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم آن به میدان رفت، دکلان رایس در دقیقه ۱۹ گل نخست را برای توپچی‌ها به ثمر رساند. یوان ویسا بازیکن برنتفورد در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول گل تساوی را برای میهمان زد تا این تیم بازنده به رختکن نرود. با این حال مقاومت برنتفورد برای کسب نتیجه فایده‌ای نداشت چرا که در دقیقه ۸۶ کای هاورتز گل برتری آرسنالی‌ها را زد.

آرسنال با کسب بیستمین پیروزی‌اش در این فصل، ۶۴ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از لیورپول و منچسترسیتی، موقتاً از هر دو تیم سبقت گرفت و به صدر جدول رسید.

برنتفورد هم با قبول شانزدهمین باختش در این فصل با ۲۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

***

اینتر به شگفتی‌ساز سری A هم رحم نکرد

صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا یک گام دیگر به کسب اسکودتو نزدیک‌تر شد.

در در دومین شب از هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا، دیشب (شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی میهمان بولونیا بود و موفق شد میزبان خود را با با تک گل ۳۷ یان اورل بیسک شکست دهد.

اینتر ضمن کسب بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش در این فصل، موفق به غلبه بر تیمی شد که در فصول گذشته دردسرهای زیادی برای نراتزوری ایجاد کرده بود، از جمله دو فصل پیش که با متوقف کردن شاگردان سیمونه اینزاگی در دیداری معوقه به نوعی شانس قهرمانی را از آنها گرفت و امسال نیز با کسب نتایجی فراتر از انتظار بالاتر از تیم‌هایی مانند رم، آتالانتا و ناپولی در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

با این نتیجه اینتر ۷۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس رده دومی، فاصله‌اش را با این تیم به ۱۸ امتیاز افزایش داد تا جبران این اختلاف برای بانوی پیر بیش از پیش سخت شود.

شاگردان اینزاگی اکنون باید خود را برای آزمون سخت بعدی که رفتن به اسپانیا و مصاف با اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست آماده کنند.

پیش از این بازی دو مسابقه دیگر برگزار شده بود که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

کالیاری ۴- سالرنیتانا ۲

ساسولو یک - فروزینونه صفر

***

دورتموند با ۱۰ بازیکن از وردربرمن ۳ امتیاز گرفت

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌پنجم بوندس‌لیگای آلمان، دیشب (شنبه) از ساعت ۲۱ به وقت تهران تیم فوتبال دورتموند موفق شد میزبان خود وردربرمن را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

دورتموند پس از گلزنی در دقایق ۲۱ و ۳۸ به ترتیب توسط دونیل مالن و جیدون سانچو، در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه نخست در پی اخراج مارسل سابیتزر ۱۰ نفره شد اما وردربرمن از برتری عددی‌اش تنها برای جبران یکی از گل‌های خورده استفاده کرد که این گل توسط جاستین انجینما در دقیقه ۷۰ به ثمر رسید.

به این ترتیب سیزدهمین پیروزی فصل شاگردان ادین ترزیچ رقم خورد و آنها با ۴۷ امتیاز، رده چهارم جدول را از لایپزیگ پس گرفتند. دورتموند اکنون پایین‌تر از بایرلورکوزن ۶۴ امتیازی (۲۴ بازی)، بایرن مونیخ ۵۷ امتیازی، و اشتوتگارت ۵۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

نظر شما