شناسهٔ خبر: 65624125 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

دستگیری ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش تهران (فیلم)

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: ۲۳۷ شرور و عربده کش پایتخت طی روز‌های گذشته شناسایی و دستگیر شده‌اند.

صاحب‌خبر -

 

 

 

سرهنگ سعید راستی روز شنبه در این خصوص افزود: با تلاش همکارانم ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که با برهم زدن نظم عمومی، اقدام به چاقوکشی، خفت‌گیری، زورگیری، عربده‌کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی ادامه داد: عاملان حمله به یک سوپر مارکت با قمه و شمشیر، عاملان چاقوکشی در شرق تهران، اراذلی که در دربند تهران هزینه پارکینگ را از مردم می‌گرفتند، از جمله دستگیر شدگان هستند.
 
 
به گفته سرهنگ راستی، مسببین تخریب ۶ دستگاه خودرو و عاملان تیراندازی در یافت آباد، جزو دستگیرشدگان هستند. رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران یادآور شد: در بین دستگیرشدگان افرادی بودند که برای خندیدن اقدام به آتش زدن یک فرد با بنزین کردند که فرد آتش گرفته و هم فردی که بنزین را ریخته بود، دستگیر شدند.
 
 
 
منبع : ایرنا
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
آتش‌سوزی هولناک یک ساختمان در خیابان کریم‌خان (فیلم)
وضعیت فاجعه‌بار یک پژو ۲۰۷ در تهران (فیلم)
مترو تهران در بحران/ تردید‌ها در مدیریت خط یک، شلوغترین خط مترو تهران/ مدیران مترو از کجا می‌آیند؟ (فیلم)
تماشاخانه
کشف قدیمی‌ترین محوطه باستانی ایران با قدمت ۴۷۵ هزار سال / پیدا شدن بقایای انسانی و حیوانات منقرض شده / احتمال پیدا شدن آثار قدیمی‌تر متعلق به ۵۰۰ هزار سال قبل (فیلم)

کشف قدیمی‌ترین محوطه باستانی ایران با قدمت ۴۷۵ هزار سال / پیدا شدن بقایای انسانی و حیوانات منقرض شده / احتمال پیدا شدن آثار قدیمی‌تر متعلق به ۵۰۰ هزار سال قبل (فیلم)

logo-vid

اتحاد عجیب گاومیش‌ها، علیه شیرهای گرسنه را ببینید (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

برچسب‌ها:

نظر شما