شناسهٔ خبر: 65621549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار کرج خواستار افزایش سهمیه تخصیصی آرد در تمام مناطق شد

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج خواستار افزایش سهمیه تخصیصی آرد در تمام مناطق شد و گفت که در چند نقطه از مرکز استان که بخش آسارا را نیز در برمی گیرد به دلیل شرایط ییلاق و قشلاق جمعیت نیاز است که سهمیه آرد بصورت شناور باشد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، " یحیی رمضانی" روز شنبه در نشست شورای آرد و نان البرز افزود: نظارت های جدی بر فعالیت نانوایی ها در سطح شهر کرج و شهرهای اقماری ضروری است چراکه از پایین شهر تا بالای شهر باید نان سالم و کیفی بدست مردم برسد.

وی با تاکید بر افزایش سطح دسترسی مردم به نانوایی ها در تمام مناطق استان البرز تصریح کرد: متناسب با جمعیت مناطق شهری باید نانوایی وجود داشته باشد.

فرماندار کرج از تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی ها خبر داد و افزود: کم فروشی در نان، عرضه نان با قیمت های سلیقه ای، روند آزادپزی نان، نحوه توزیع آرد تخصیصی از موضوعاتی است که براحتی از کنار آن نمی گذریم و ناظران ویژه ای برای رصد عرضه نان راهی سطح شهر خواهند شد.

وی بیان کرد: نه تنها در مرکز شهر کرج که در تمامی شهرهای اقماری نیز باید نظارت ها تشدید شود.

فرماندار کرج گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر نانوایی های شهرستان کرج تمامی مناطق از کم برخوردار تا برخوردار باید زیر ذره بین نظارت بر رعایت عدالت در پخت کمی و کیفی نان قرار بگیرد.

وی با اشاره به استقرار ۳۲ نانوایی از ابتدای محور کرج – کندوان افزود: در بخش آسارا با مدیریت بخشدار سهمیه فوق العاده آرد جهت توزیع در تمام مناطق روستایی در دستور کار قرار می گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما