شناسهٔ خبر: 65611070 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نخستین تور ملی فناوری‌ها و نوآوری‌های علوم انسانی و اسلامی برگزار می‌شود

رئیس دبیرخانه ملی فناوری‌ها و نوآوری‌های علوم انسانی و اسلامی از برگزاری نخستین تور ملی این حوزه تخصصی و با حضور روسای پارک‌های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد و نوآوری کشور در روز ۱۹ اسفندماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، خیراله رهسپارفرد کاربردی‌سازی علوم انسانی را یکی از انتظارات جدی مقام معظّم رهبری عنوان کرد و گفت: گفت: براین اساس، هدف از برگزاری این رویداد احصا و شناسایی ظرفیت‌های ملی همکاری و هم‌افزایی بین ارکان و کنشگران زیست‌بوم فناوری و نوآوری حوزه علوم انسانی و اسلامی است. 

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به این‌که برای این تور یک روزه سه پنل تخصصی با موضوعات تخصصی فقه فناوری، ترویج فناوری، سیاستگذاری علم و فناوری برنامه‌ریزی شده است اذعان داشت: آیت‌الله اراکی از فقهای عالیقدر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران ویژه آیین افتتاحیه این رویداد با موضوع فقه فناوری خواهد بود. 

گفتنی است، دبیرخانه ملی فناوری‌ها و نوآوری‌های علوم انسانی و اسلامی در آذرماه سال جاری به ابتکار معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم تشکیل و مسئولیت آن به پارک علم و فناوری استان قم واگذار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما