شناسهٔ خبر: 65604925 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال مادرید دست بردار نیست؛ شکایت به دادگاه عالی ورزش به خاطر جود بلینگام

مهدی تاج‌الدینی

رئال مادرید قصد دارد برای کاهش محرومیت ستاره‌اش کار را به CAS بکشاند.

صاحب‌خبر -

طرفداری | با رد فرجام خواهی رئال مادرید از سوی کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا، حالا مدیران لوس بلانکوس به خاطر محرومیت جود بلینگام قصد شکایت به دادگاه عالی حکمیت ورزش (CAS) را دارند.

به گزارش ماریو کورتانگا از اتلتیک، جود بلینگام هافبک انگلیسی رئال مادرید به دلیل گفتن جمله «آن یک گل لعنتی است» خطاب به خسوس خیل مانزانو، داور مسابقه برابر والنسیا با تصمیم کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا، دو جلسه از همراهی تیمش در لالیگا محروم شده است. با این وجود رئال مادرید تسلیم نشده است و می‌خواهد برای کاهش محرومیت ستاره انگلیسی‌اش، شکایت خودش را به دادگاه عالی ورزش ببرد. CAS به طور سنتی به اختلافات ورزشی با سابقه و اغلب پیچیده برخورد می‌کند، چراکه در مورد محرومیت منچسترسیتی در اروپا در سال 2020 و تعدادی از پرونده های ضد دوپینگ حکم داده است.

بلینگام بازی‌های رئال مادرید در لالیگا مقابل سلتاویگو در روز یکشنبه و اوساسونا را از دست خواهد داد و باشگاه با توجه به اینکه حکمش برای لغو محرومیت دو بازی آینده به موقع صادر نمی‌شود، به CAS مراجعه می‌کند. باشگاه رئال مادرید این استدلال را دارد که سخنان جود بلینگام خطاب به مانزانو به هیچ‌وجه توهین‌آمیز نبوده اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا خواستار دو جلسه محرومیت او شده است.

نظر شما