شناسهٔ خبر: 65600864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درخواست رئال رد شد: بلینگام حق بازی ندارد!

درخواست رئال مادرید برای کاهش محرومیت دو جلسه‌ای جود بلینگام، ستاره این تیم، رد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جنجال و هیاهوی به وجود آمده در جریان بازی رئال مادرید و والنسیا و اقدامی که خیل مانسانو به عنوان داور بازی در لحظات پایانی آن داشت هنوز تمام نشده است. 

شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شده بودند دو گلی که دریافت کرده بودند را توسط وینیسیوس جونیور در ورزشگاه مستایا جبران کنند و در لحظات پایانی بازی این بلینگام بود که موفق شد گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند. 

اما داور درست دو ثانیه پیش از اینکه توپ وارد دروازه شود، سوت پایان را به صدا درآورده بود. این در حالی است که در فوتبال معمولا روی چنین موقعیت‌هایی بازی ادامه پیدا می‌کند و همین موضوع باعث عصبانیت شدید بازیکنان رئال و هجوم آنها به سمت داور شد. 

1998420

در این میان، مانسانو یک کارت قرمز به دلیل عباراتی که بلینگام استفاده کرده بود به او نشان داد و در گزارش بازی هم به این موضوع اشاره کرد که دو جلسه محرومیت را برای این ستاره انگلیسی به همراه داشت. 

باشگاه رئال مادرید به محض صدور رای رسمی به این حکم اعتراض کرد و درخواست تجدیدنظر داد اما این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است و حالا رئال در دو بازی برابر سلتاویگو و اوساسونا از حضور ستاره تیمش محروم خواهد بود.

نظر شما