شناسهٔ خبر: 65593877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باخت گل گهر سیرجان برابر ملوان انزلی در لیگ برتر فوتبال

گل‌گهر سیرجان درهفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال برابر ملوان انزلی نتیجه را واگذار کرد.

صاحب‌خبر -
باخت گل گهر سیرجان برابر ملوان انزلی در لیگ برتر فوتبال
 
 

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دومین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه - 17 اسفند ماه) تیم‌های ملوان بندر انزلی و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر ملوان به پایان رسید.

محمد رضا سلیمانی در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی تنها گل شاگردان مهدی تارتار را به ثمر رساند تا ملوان با کسب این پیروزی 32 امتیازی شود و تا قبل از دیدارهای فردا به رتبه سوم جدول صعود کند.

گل‌گهر سیرجان نیز با 30 امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه ششم قرار دارد.
یاسر همرنگ داور این دیدار  در این مسابقه افشار صداقت دروازه‌بان ذخیره ملوان را در دقیقه 81 از روی نیمکت اخراج کرد و به میلاد باقری از ملوان و ابوالفضل رزاق‌پور، اریک بایناما، روبرتو تورس و علیرضا علیزاده از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

 سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملوان و گل‌گهر سیرجان در بندرانزلی گفت: در  بازی برابر و نزدیک نتیجه را به ملوان واگذار کردیم و بازی سخت و برابری را شاهد بودیم و نتیجه مساوی برای این بازی عادلانه‌تر بود.

مارینوس اوزونیدیس افزود: البته تیم فوتبال ملوان تمامی تلاش خود را در این بازی انجام داد و سرانجام نیز به پیروزی رسید که من این موفقیت را به تیم و همچنین به هواداران ملوان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: این بازی برای ما تمام شده و از هم اکنون باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم و تمرکز خود را برای دیدارهای آتی تیم گل‌گهر متمرکز کنیم تا در ادامه لیگ نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اضافه کرد: در این دیدار تیم ملوان صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را تبدیل به گل کرد و ما نیز در دقایق پایانی صاحب یک فرصت مناسب گلزنی شدیم که متاسفانه این فرصت را از دست دادیم وگرنه این بازی باید با نتیجه مساوی خاتمه می‌یافت.

اوزونیدیس در خاتمه به داوری این دیدار نیز اشاره و بیان کرد: نمی‌توان در باره داوری حرف زد زیرا کمیته انضباطی مربیان را محروم می‌کند اما در فوتبال باید قانون برای هر ۲ تیم مساوی باشد.

نظر شما