شناسهٔ خبر: 65563459 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

یوسف اسلام با قطار صلح به مالزی می رود

خواننده مسلمان بریتانیایی شعبه خیریه قطار صلح خود را در مالزی هم تاسیس می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین -کت استیونس، خواننده و ترانه سرا که پس از روی‌آوردن به اسلام با نام یوسف اسلام شناخته می‌شود، گفت قصد دارد به زودی شعبه‌ای از سازمان خیریه قطار صلح خود را در مالزی افتتاح کند.

این موسیقیدان بریتانیایی گفت این سازمان که از بدو تاسیس به بسیاری از کودکان فقیر در بریتانیا کمک کرده، اکنون به کمک کودکان مالزیایی می‌رود.

وی گفت: این پروژه‌ای است که ما معتقدیم بر اساس آموزه‌های حضرت محمد (ص) برای تغذیه مردم و در راستای گسترش صلح شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهو نیوز،خواننده «مهتاب» همچنین از دیدار خود با نخست وزیر داتوک سری انور ابراهیم صحبت کرد و افزود: وی بسیار از این برنامه استقبال کرد و منتظر است تا این «ایستگاه» هر چه زودتر فعالیت خود را در مالزی آغاز کند.

«قطار صلح»، که نام آن برگرفته از آهنگ یوسف اسلام در سال ۱۹۷۱ است، از آوریل ۲۰۲۰ تقریبا چهار میلیون وعده غذایی برای بریتانیا و خارج از کشور فراهم کرده است.

کت استیونس که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ از چهره‌های جهانی موزیک پاپ بود از ۱۹۷۷ به دین اسلام گروید و آهنگ‌های ماندگاری ساخت که برخی از آنها مضامین دینی دارد.

۲۲۰۵۷

نظر شما