شناسهٔ خبر: 65560137 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

شوک به استقلال: ستاره آبی‌ها مصدوم شد

استقلال روز گذشته در رفسنجان وداع زودهنگامی با رقابت های جام حذفی داشت. آبی پوشان در دیدار برابر مس با نتیجه دو بر صفر تن به شکست دادند. موضوعی که باعث شد تا باخت آبی ها تلخ تر شود، مصدومیت خرید جدید این تیم و کاپیتان تیم ملی ازبکستان است.

صاحب‌خبر -

 

 

 
 

ماشاریپوف در این مسابقه چندین بار و پس از خطاهای بازیکنان مس دچار آسیب دیدگی شد. ابتدا این فرشید باقری بود که تکل عجیب و خشنی روی پای این بازیکن زد و سپس در دقایق پایانی نیمه نخست او با ربودن یک توپ از رامتین سلیمان زاده، با حامد لک تک به تک شد و با تکل سنگربان مسی ها روی زمین افتاد.

 

البته داور مسابقه پیش از ربودن توپ توسط ماشاریپوف در سوت خود دمیده بود و خطای او به روی مدافع مس را اعلام کرد ولی در ادامه پس از برخورد این بازیکن با حامد لک، او مصدوم شد و روی زمین افتاد. موضوعی که منجر به احساس درد در پای این بازیکن شد.

 
 
 
 

شوک به استقلال: ستاره آبی‌ها مصدوم شد

شوک به استقلال: ستاره آبی‌ها مصدوم شد

کادرفنی و در رأس آنها جواد نکونام تصمیم گرفتند تا بین دو نیمه، ماشاریپوف را تعویض کرده و مهرداد محمدی را روانه میدان کنند تا از افزایش آسیب دیدگی این بازیکن و به وجود آمدن عواقب جبران ناپذیر برای استقلال جلوگیری کنند.

اکنون خبر رسیده که مصدومیت ماشاریپوف در برخورد با لک جدی تر از چیزی است که تصور می شد و کادرپزشکی استقلال روند درمان این بازیکن را آغاز کرده ولی حضور او در دیدار برابر استقلال خوزستان در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست که او می تواند برای تیمش به میدان برود یا نه.

باید منتظر آزمایش های دقیق تر از پای مصدوم ماشاریپوف ماند و دید که آیا پزشکان استقلال مجوز حضور او در بازی بعدی را صادر خواهند کرد یا خیر.

برچسب‌ها:

نظر شما