شناسهٔ خبر: 65521695 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

روابط عمومی ایرانسل تندیس زرین شش ستاره سرآمدی را دریافت کرد

صاحب‌خبر -

در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی سرآمد به روابط عمومی ایرانسل اختصاص پیدا کرد.

آیین اختتامیه دهمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در روز شنبه 12 اسفند 1402 در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. دکتر محمدمهدی برادران (معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت)، پروفسور باقر ساروخانی، مدیران عامل سازمان‌ها و صنایع و تعدادی از فعالان ارتباطی در این مراسم حضور داشتند و پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) نیز قرائت شد.

در این مراسم، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل با رای هیات داوران توانست بالاترین امتیازهای لازم را از ارزیابی‌های تخصصی دریافت کند و نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» به‌دلیل تعالی‌جویی و تعالی‌گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان درونی و بیرونی به وی اعطا شد. همچنین روابط عمومی ایرانسل نیز بر اساس ارزیابی‌های تخصصی انجام شده توانست بیشترین امتیاز را در بین شرکت‌کنندگان دریافت کنند و تندیس زرین شش ستاره سرآمدی روابط عمومی به این شرکت اختصاص پیدا کرد.

درخشش روابط عمومی ایرانسل با کسب تندیس زرین 6 ستاره

روابط عمومی ایرانسل بر اساس مدل QMPR و به‌دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، طبق آرای ممیزان و ارزیابان توانست 815 امتیاز و تندیس زرین 6 ستاره را دریافت کند. در بخشی از این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. وی در این پیام خود اظهار کرد روابط عمومی‌ها بیشتر از گذشته، ایفاگر نقش بنیادین در تمام جنبه‌های روابط فردی، میان فردی، اجتماعی و سازمانی هستند و باید همواره و هوشمندانه، به‌سمت برتری و سرآمدی بیشتر قدم بردارند و روز به روز بر کیفیت و اثربخشی فعالیت‌های خود اضافه کنند.

دکتر محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز صنایع را پیشران تمام حوزه‌ها دانست و افزود تعریف مدل تعالی برای روابط عمومی در کنار فرایندهای نوآوری و مشتری‌مداری، کار ارزشمندی است که امیدواریم صنایع پیشران آن باشند. بخش دیگری از این مراسم به تقدیر از پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران به‌خاطر یک عمر دستاوردهای علمی در این زمینه اختصاص داشت. وی اظهار کرد سرآمدان، معماران توسعه پایدار هستند و در ادامه گفت:

به تک تک برگزیدگان تبریک می‌گویم. سرآمدی در روابط عمومی، انطباق هر روزه ما با دنیای جدید است. متاورس، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و تکنولوژی‌های جدید، بیش از پیش باعث تحول در ارتباطات می‌شوند و سرآمدان روابط عمومی، بخشی از این تغییر آینده را رقم می‌زنند.

روابط عمومی ایرانسل همواره تلاش می‌کند تا همگام با هدف استراتژیک این شرکت، یعنی حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techno) قدم بردارد و به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران و در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط خود با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش بهبود ببخشد. این شرکت همچنین قصد دارد برنامه‌های خود در کمک به ایجاد زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسئولیت‌های حوزه ارتباطات و رسانه، تحقق ببخشد.

همچنین بخوانید:
ایرانسل و ماموت تلکا در حوزه خودرو متصل همکاری می‌کنند مدیرعامل ایرانسل بر لزوم انجام سرمایه‌گذاری جدی برای بهبود کیفیت شبکه تاکید کرد ایرانسل از شرکت‌های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال دعوت به همکاری کرد

برچسب‌ها:

نظر شما