شناسهٔ خبر: 65496183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام نجاری:

۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر توسط مردم خلق شد

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر توسط مردم خلق شد و پروژه‌‌ای که دشمن در چهار سال برنامه‌ریزی کرده بود نقش بر آب شده و ناامید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در جمع کارکنان سپاه اظهار کرد: مردم کشور عزیز ما بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که در دفاع از میهن اسلامی و فرامین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در صحنه حضور دارند و بار دیگر حماسه‌ای شکوهمند رقم زدند.

وی افزود: با توجه به دسیسه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و بر اساس آیات  قرآن کریم باید در مقابل دشمنان هر چه در توان داریم به میدان بیاوریم و با همه قدرت در همه صحنه‌ها امنیتی، اقتصادی و فرهنگی مجهز در مقابل دشمنان قسم خورده این کشور ایستادگی کرد تا جایی که از ما بترسند و جرأت جسارت به این کشور را از اذهان خود دور کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان اضافه کرد: ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر توسط مردم خلق شد و پروژه‌‌ای که دشمن در چهار سال برنامه‌ریزی کرده بود نقش بر آب شده و ناامید شد.

وی گفت: دشمنان‌ فکر می‌کردند مردم  کمتر از ۲۰ درصد در این انتخابات حضور خواهند یافت، اما پیش‌بینی آنها اشتباه از آب درآمده و مردم با حضور بالای ۴۰ درصد خود اتفاق بزرگی برای کشور آفریدند.

نجاری تاکید کرد: این مشارکت غیر قابل مقایسه با انتخابات قبل است چراکه تحریم‌های داخلی و خارجی، فشارهای فرهنگی و اقتصادی  و فضای مجازی، نفاق و جنگ ترکیبی بسیار بزرگ دشمنان هم نتوانست عزم مردم را سست کند و آنها با حضور خود ثابت کردند پای آرمان‌های این انقلاب خواهند ماند.

وی گفت: این حماسه افتخارآفرین و پیروزی بزرگ برای نظام اسلامی و شکستی باورنکردنی برای دشمنان قسم خورده انقلاب بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: مسئولین باید قدرشناس این مردم فهیم و همیشه در صحنه باشند و در خدمت به مرد لحظه‌ای کوتاهی نکنند و بر این حماسه بزرگ باید سجده شکر به جا آورد به خاطر حضور پیروزمندانه و مأیوس کننده دشمنان خدا را شکرگزار بود.

انتهای پیام/

نظر شما