شناسهٔ خبر: 65491911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

قالیباف: مردم پیامی بزرگ به داخل و خارج صادر کردند / این مشارکت، در زمان جنگ دشمن برای کاهش مشارکت بود

محمدباقر قالیباف در پیامی نوشت: مردم عزیز ما با حمیت و ایثاری مثال زدنی و بر اساس باوری که به اصل نظام اسلامی دارند، وارد عرصه انتخابات شدند و پیامی بزرگ به داخل و خارج صادر کردند که حامی این انقلاب الهی هستند. وظیفه ما مسئولان در برابر این وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری بیشتر برای حل مشکلات مردم است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن قدردانی از مردم برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مردم ما با حمیت و ایثاری مثال زدنی و بر اساس باوری که به اصل نظام اسلامی دارند، وارد عرصه انتخابات شدند و پیامی بزرگ به داخل و خارج صادر کردند که حامی این انقلاب الهی هستند.

متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«وظیفه خودم می‌دانم که از مردم عزیز و مسئولیت پذیر ایران اسلامی خاضعانه تشکر کنم که با مشارکت گسترده خود در انتخابات، باعث حفظ  قدرت بازدارندگی کشور عزیزمان ایران در برابر فشار‌های سیاسی، اقتصادی و چه بسا نظامی دشمنان  شدند.

ارزش این حضور آن هنگام روشن می‌شود که توجه کنیم این مشارکت در عین فشار‌های اقتصادی و انواع شیوه‌های جنگ شناختی دشمن برای کاهش مشارکت  بوده است.

مردم عزیز ما با حمیت و ایثاری مثال زدنی و بر اساس باوری که به اصل نظام اسلامی دارند،   وارد عرصه انتخابات شدند و پیامی بزرگ به داخل و خارج صادر کردند که حامی این انقلاب الهی هستند. وظیفه ما مسئولان در برابر این وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری بیشتر برای حل مشکلات مردم است.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما