شناسهٔ خبر: 6548509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر ارتباطات ‌فردا به استان همدان سفر می‌کند‌+ برنامه‌ها

خبرگزاری تسنیم: ‌وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیئت همراه فردا برای سفری ۲ روزه‌ به استان همدان می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور بررسی وضعیت همدان در روزهای جمعه و شنبه مصادف با دوم و سوم مرداد‌ماه به این استان سفر می‌کند.

سفر وزیر ارتباطات و هیئت همراه روز جمعه دوم مرداد ماه از ساعت 8:30 صبح در شهرستان نهاوند آغاز می‌شود و بعد از ادا‌ی احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان در شورای اداری نهاوند که در محل فرمانداری پیش‎بینی شده است، ایراد سخنرانی می‌کند.

وی در ادامه سفر در شهرستان تویسرکان حضور یافته و در سخنان پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه در جمع نمازگزاران در مصلی تویسرکان ایراد سخنرانی می‌کند.

شرکت در شورای اداری تویسرکان در بعدازظهر روز جمعه دوم مرداد ماه در محل فرمانداری و شرکت در شورای مدیران بخش ICT استان در محل اداره‌کل ارتباطات همدان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز نخست سفر است.

همچنین برنامه های سفر وزیر ارتباطات به همدان در روز شنبه سوم مرداد ماه با افتتاح طرح‌های ارتباطی در استان و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه استان ادامه می‎یابد.

شرکت در شورای اداری استان همدان در محل استانداری و بازدید از دستگاه‌های تابعه وزارت از جمله اداره کل پست و مرکز داده استان و برگزاری نشست با فعالان حوزه ICT از دیگر برنامه‌های سفر 2 روزه وزیر ارتباطات به همدان است.

انتهای پیام/ آ

نظر شما