شناسهٔ خبر: 65480612 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

احمدی نژاد رأی نداد؟

از صبح امروز تا به اکنون چهره‌های شاخص سیاسی پای صندوق‌های رأی آمده و در انتخابات حضور پیدا کردند اما تا به اکنون، خبری از حضور محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پای صندوق‌های رأی نیست.

صاحب‌خبر -
انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ همچنان درحال برگزاری است اما تاکنون خبری از حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات منتشر نشده است.
 
به گزارش خبرآنلاین، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه ۱۱ اسفند -۱۴۰۲ در حال برگزاری است و تاکنون دو مرتبه طبق اعلام ستاد انتخابات کشور زمان آن تمدید شده است.
 
در همین راستا، از صبح امروز تا به اکنون چهره‌های شاخص سیاسی پای صندوق‌های رأی آمده و در انتخابات حضور پیدا کردند اما تا به اکنون، خبری از حضور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پای صندوق‌های رأی نیست.
 
گفتنی است او در جریان ثبت نام کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با تهدید شورای نگهبان درباره ردصلاحیتش در انتخابات گفته بود: «رای حق من است، اگر رد کردند هرگز و هرگز، در انتخابات شرکت نمی کنم. فردا نگویند احمدی‌نژاد گفته بروید رای سفید بدهید یا اسم من را بنویسید و این کار و آن کار را بکنید یا از کسی دفاع می کند! من حتی از دوستان نزدیک و همکارانم که خیلی به آنها علاقه دارم هرگز حمایت نخواهم کرد. این نظر قطعی من است و تغییری نخواهد کرد.»
 
او پس از ردصلاحیت او خود توسط شورای نگهبان، در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، رأی نداد.

نظر شما