شناسهٔ خبر: 65476333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سام واژیر بهترین ورزشکار شیرجه قهرمانی جوانان آسیا شد

سام واژیر در پایان مسابقات شیرجه قهرمانی جوانان آسیا - فیلیپین، با کسب ۵ نشان رنگارنگ بعنوان برترین ورزشکار شیرجه این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

صاحب‌خبر -
سام واژیر بهترین ورزشکار شیرجه قهرمانی جوانان آسیا شد
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ تا ۱۹ اسفند در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که رقابت‌های شیرجه این دوره از مسابقات ۷ اسفند آغاز شد و امروز (۱۱ اسفند) به پایان رسید.
 
تیم شیرجه ایران متشکل از پنج شیرجه رو راهی این مسابقات شد که در پایان ۶  نشان رنگارنگ کسب کرد. سام واژیر که مدتی است تمرینات خود را در کانادا پیگیری می‌کند با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون در این مسابقات حضور پیدا کرد. این شیرجه رو آینده دار ایران موفق به کسب ۲  نشان شیرجه هماهنگ و سه مدال انفرادی (دو  نشان طلا و یک نقره در ماده انفرادی و یک نقره و یک برنز در ماده شیرجه هماهنگ) شد.
 
در پایان این مسابقات، کمیته فنی شیرجه آسیا این ملی پوش جوان و آینده دار ایران را به عنوان بهترین ورزشکار در رشته شیرجه در رده سنی ۱۵-۱۷ سال یازدهمین دوره مسابقات رده‌های سنی آسیا به میزبانی فیلیپین انتخاب کرد و در مراسم پایانی این رقابت‌ها با حضور فریدالدین فتاحیان که به تازگی بعنوان مدیر اجرایی فدراسیون ورزش‌های آبی آسیا انتخاب شده است، از وی تجلیل شد.

نظر شما