شناسهٔ خبر: 65475004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/برای وطن/

فرماندار تفت: تمامی مسیرهای شعب سیار بازگشایی شدند

حمید رضا دهقان

فرماندار تفت با اشاره به برف سنگین و کولاک شدید شبانه روز گذشته در این شهرستان، گفت: خوشبختانه پیش از شروع انتخابات، تمامی مسیرهای شعب سیار اخذ رای بازگشایی شدند.

صاحب‌خبر -

«علی دهقان نیری» در ارتباط ویدیویی با خبرنگاران در اتاق خبر مستقر در ستاد انتخابات استان یزد گفت: در این دوره از انتخابات، ۶۸ شعبه اخذ رای در شهرستان تفت شامل ۲۷ شعبه ثابت و ۴۱ شعبه سیار برای جمع آوری آراء مردم فعالیت دارند.

وی با اشاره به برف سنگین و کولاک شدید شبانه روز گذشته در این شهرستان که منجر به ساعاتی ممنوعیت تردد به ییلاقات این شهرستان شد، گفت: خوشبختانه حجم بالایی از فعالیت را توسط عوامل شهرستان در زمان کوتاه باقیمانده تا آغاز اخذ رای شاهد بودیم به طوری که با کمک دهیاریها و بخشداریها و با حداقل امکانات تا پیش از شروع انتخابات، تمامی مسیرهای شعب سیار اخذ رای بازگشایی شدند.

دهقان گفت: ۳۸ داوطلب برای کرسی نمایندگی شهرستان تفت و میبد با هم رقابت می‌کنند و خوشبختانه تاکنون حضور پرشور مردم را در شهرستان داشتیم که امیدواریم تا ساعات پایان رای گیری تداوم این شور انتخاباتی را شاهد باشیم.

فرماندار تفت با بیان این که طبق سنوات گذشته، تعداد متناسبی تعرفه در اختیار شهرستان قرار گرفته است، گفت: تاکنون حدود ۸۰ درصد تعرفه های شهرستان در بین شعب توزیع شده است.

انتهای پیام

نظر شما