شناسهٔ خبر: 65469192 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/برای وطن/

حاشیه و متن حضور هنرمندان در تالار وحدت برای مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲

پریسا سیدیان

جمعی از هنرمندان با حضور در تالار وحدت، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، از ساعت ۸ صبح جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی در تالار وحدت پای صندوق‌های رأی حاضر شدند. تعداد هنرمندان در مجموعه تالار وحدت، قابل توجه و چشم‌گیر است. 

- در فضای تالار وحدت، چند تن از هنرمندان پیشکسوت خطاط و نقاش نیز در حال هنرنمایی و گفت‌وگو با حاضران هستند. وزیر ارشاد پس از حضور در تالار وحدت، با این هنرمندان به گفت‌وگو پرداخت.

- همچنین قاسم افشار از جمله هنرمندانی بود که در فضای عمومی تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

- پس از او نیز، مهران رجبی دقایقی را به اجرای برنامه پرداخت. 

- بهمن دان که نامزد این دوره از انتخابات مجلس شده است نیز در تالار وحدت رای خود را به صندوق انداخت.

- قطعه «یا مولا علی» توسط امید جهان در شعبه اخذ رای تالار وحدت نواخته شد. همچنین محمد حشمتی قطعه «ای ایران» را خواند. قطعه «پنجره فولاد» نیز در حضور وزیر ارشاد در تالار وحدت اجرا شد.

- مهران رجبی در جمع خبرنگاران تاکید کرد که انتخابات یکی از مصادیق پرقدرت کردن کشور است و وظیفه هر مسلمانی است که بتواند از کشور اسلامی اش دفاع کند و یکی از نمادهای دفاع از کشور و پرقدرت کردن کشور، انتخابات است.

جعفر دهقان از دیگر بازیگران پیشکسوت حاضر در تالار وحدت نیز گفت که قهر کردن با صندوق رای درست نیست.

او درباره هنرمندانی که برای شرکت در انتخابات مردد هستند گفت: هنرمندان باید در انتخابات حضور داشته باشند چرا که ما داریم در این کشور زندگی می‌کنیم و برای اینکه بتوانیم در آینده کشور خوب و قوی داشته باشیم و کشوری که حامی هنرمندان داشته باشیم باید پای صندوق رای حضور داشته باشیم. غربی ها دلشون برای ما نمی سوزد و نباید گولشان را خورد.

- کوروش زارعی از هنرمندان تئاتر نیز به ایسنا گفت که ناامیدی خوب نیست و انسان به امید زنده‌است. همه ما منتقد هستیم و ممکن است انتقاداتی به جامعه و کشور داشته باشیم اما این نباید باعث شود که پا پس بگذاریم. منتقد باشیم، پیشنهاد دهیم اما حضور هم داشته باشیم.

فرهاد قائمیان هم تاکید کرد که حضور در انتخابات به معنی ایجاد امنیت برای کشور است. 

او تصریح کرد: درخواست من به خصوص از رای اولی‌ها این است که رای دهند تا بگویند نسل جوان ما برای مطالبه‌گری آمده است.

- احمد نجفی با بیان اینکه رای دادن ادراک و آگاهی است، اظهار کرد: گول حرف‌های یک مشت آدم دوره افتاده عقب مانده‌ای که فکر می‌کنند از آن طرف دنیا می‌توانند در سرنوشت ایرانی‌ها تاثیرگذار باشند را نخورید.

 - احمد جولایی، دبیر جشنواره ‌نمایش‌های آیینی و سنتی با بیان ایکه هنرمندان با حضور پرشور در انتخابات، دین‌شان را ادا کردند، گفت: شاهد حضور تعداد قابل توجهی از هنرمندان هستیم. 

فرهاد قائمیان، بهروز افخمی، مجتبی امینی، ناصر فیض، الیاس حضرتی، احمد نجفی، جعفر دهقان، هوشنگ توکلی، مهران رجبی، کوروش زارعی، محسن افشانی، امیرحسین سمیعی، علی‌محمد مودب، مجید زین‌العابدین، ایمان شمسایی، محسن مومنی شریف، محسن علی اکبری، محمدجواد طاهری، ابوالفضل همراه، محمد خراسانی‌زاده، الیاس حضرتی، علی اصغر شفیعیان، محمد الهیاری، حمید شاه‌آبادی، جهانگیر الماسی،قادر طهماسبی (فرید)، سیدمحمود اسلامی، محمود سالاری‌، سیدمحمد هاشمی قائم مقام وزیر و... در تالار وحدت رأی خود را به صندوق انداختند.

ویدیویی از عکس‌های یادگاری هنرمندان در تالار وحدت

انداختن رای وزیر ارشاد در صندوق‌های سیار تالار وحدت

اجرای موسیقی در تالار وحدت همزمان با مشارکت هنرمندان در انتخابات ۱۴۰۲

گزارش تصویری ایسنا از «حضور هنرمندان پای صندوق رای - تالار وحدت»

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما