شناسهٔ خبر: 65462694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت مراجع تقلید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۲

خبرگزاری صدا و سیما

مراجع تقلید در آستانه برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از آحاد مختلف مردم، برای حضور گسترده در این انتخابات دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله مکارم شیرازی ضرورت شرکت همگان در انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور در انتخابات یازدهم اسفند بار دیگر بیداری و هوشیاری مردم انقلابی ایران را به همگان ثابت خواهد کرد.

آیت الله نوری همدانی هم با تأکید بر تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات گفت: مردم با حضور حماسی خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

آیت الله سبحانی حضور در انتخابات را پاسخ عملی به بدخواهان و دشمنان ارزیابی کرد و از عموم مردم خواست با شرکت در انتخابات و گزینش افراد مؤمن، لایق و متعهد و آگاه برای اصلاح امور و حلّ مشکلات کشـور گام بردارند.

آیت الله جوادی آملی با تأکید بر اینکه همه ما موظفیم وحدت خود را حفظ کنیم، نه بیراهه برویم و نه راه کسی را ببندیم گفت: در همه مسائل باید به فکر استقلال، امنیت و بزرگی این کشور باشیم و در انتخابات حضوری فعال داشته باشیم.

آیت الله فاضل لنکرانی هم شرکت در انتخابات را تکلیفی دینی و ملی و موجب اقتدار نظام اسلام دانست.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم در پیامی از ملت شریف ایران برای حضور در انتخابات یازدهم اسفند دعوت و تأکید کرد: «تبیین اهمیت انتخابات و بسیج مردم به سمت صندوق‌های رأی یک جهاد ارزشمند و مبارک است».

مجلس خبرگان رهبری هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی با شرکت در انتخابات بار دیگر سرنوشت خود را رقم خواهند زد و نمایندگانی را انتخاب خواهند کرد که این جایگاه ها را امانتی الهى و عرصه خدمت بدانند و از آراء مردم صیانت کنند.

<div id="video-display-embed-code_10855316"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4168934/10855316?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما