شناسهٔ خبر: 65436913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش بصیرتی خانواده های کارکنان وظیفه انتظامی استان همدان

همایش بصیرتی خانواده های کارکنان وظیفه انتظامی استان همدان، همزمان با سراسر کشور به شکل وبینار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

همایش بصیرتی خانواده های کارکنان وظیفه انتظامی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  فرمانده نیروی انتظامی کشور در این همایش گفت: خانواده سرباز باید چنین حسی داشته باشد که عزیزش در جمع خیر کثیر قرار گرفته و در راستای حفظ نظام در مسیر سربازی حضرت حجت برای مردمش جانفشانی می کند.

سردار رادان افزود: یکی از وظایفی که در مأموریت ها انجام می دهیم حفظ امنیت انتخابات است که سنگین، حساس و درخور شان مردم است و ما به این منظور هم قسم شده ایم.

او تأکید کرد: البته تکلیفی هم بر عهده مردم است که در کنار انجام وظیفه حضور پای صندوق رأی، تشویق دیگران به رفتن و دشمن شکنی است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی همدان هم گفت: در شرایطی قرار داریم که آمریکا 15 میلیارد دلار در کانال های مختلف هزینه کرده تا انتخابات ما را کمرنگ کند زیرا رأی شما کوبنده تر از موشکی است که به قلب صهیونیست می زنید.

حجت الاسلام شعبانعلی افزود: حتی اگر با این بهانه که فلان مسئول خوب عمل نکرده پای صندوق رای نرویم به نفع دشمن کار کرده ایم.

او تصریح کرد: تبعات عدم شرکت در انتخابات را که جز تضعیف نظام نیست در نظر بگیریم و برای دیگران هم تبیین کنیم و آنها را برای حضور و مشارکت در انتخابات همراه خود کنیم. 

نظر شما