شناسهٔ خبر: 65414299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح قرارگاه نوروزی بسیج سازندگی استان قزوین + فیلم

قرارگاه نوروزی  بسیج سازندگی استان قزوین با هدف تامین بخشی و گسترش گفتمان جهادی در سطح جامعه آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

افتتاح قرارگاه نوروزی بسیج سازندگی استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: این قرارگاه نوروزی با هدف تامین بخشی و گسترش گفتمان جهادی در سطح جامعه و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب پیام ۹ بند خطاب به گروه‌های جهادی کار خود را آغاز کرده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داد.

 سرهنگ مهدی صادقپور افزود: پنج هزار جهادگر در قالب ۷۰۰ گروه جهادی ودر ۱۲ عرصه در این طرح  فعالیت خواهند کرد.

وی اضافه کرد:  جهادگران در دو بازده زمانی از دهم تا ۲۹ اسفندماه و از یکم تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی را در مناطق محروم استان قزوین ارائه خواهند داد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: این گروه‌ها در عرصه‌هایی همچون پزشکی، دامپزشکی، اشتغال، محرومیت زدایی و عمرانی و اقتصاد مقاومتی فعالیت میکنند.

وی اضافه کرد: اردو‌های جهادی زمینه مردمی سازی امور و حضور مردم در میدان پیشرفت و توسعه کشور را فراهم می‌کند و این یکی از بزرگترین دستاورد‌های فعالیت‌های جهادی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: امیدآفرینی مهمترین ثمره اردو‌های جهادی به شمار می‌رود و جوانان در گروه‌های جهادی تلاش می‌کنند با تمام توان و خالصانه بهترین خدمات را ارائه دهند.

وی یادآور شد: در حوزه حمایت از اشتغال نیز در قالب تبصره ماده ۱۶ بیش ز ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل داده شده و برای هزار و ۵۰۰  نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

امروز همچنین گلخانه پرورش گل داودی در روستای شفیع آباد افتتاح شد.

این گلخانه با همت بسیج سازندگی راه اندازی شده است.

با اجرای این طرح 4 نفر مشغول به کار شدند.

فرمانده سپاه هم در ادامه از پل روستای میزوج بازدید کرد.

این پل 60 درصد پیشرفت دارد.

 

<div id="video-display-embed-code_10846833"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4166218/10846833?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما