شناسهٔ خبر: 65403085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۴ هزار و ۸۸۰ نفر سهمیه گلستان برای کاروان‌های حج تمتع سال آینده

مدیر حج و زیارت گلستان از آغاز ثبت نام زائران در کاروان‌های حج تمتع خبرداد و گفت: سهم استان گلستان برای اعزام به حج تمتع ۴ هزار و ۸۸۰ نفر در قالب ۳۹ کاروان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان میرقاسم پور گفت : انتخاب کاروان و ثبت‌نام قطعی حج ۱۴۰۳ از طریق سامانه my.haj.ir انجام می‌شود و متقاضیان پس از انتخاب کاروان از سامانه، ۴۸ ساعت فرصت دارند به دفتر کاروانی که انتخاب کرده‌اند، مراجعه و سایر مراحل ثبت‌نام از جمله تحویل مدارک، انجام دادن معاینات و دریافت تأییدیه پزشکی را پیگیری کنند.

او افزود : برای تکمیل ثبت‌نام لازم است اصل قبض ودیعه‌گذاری اولیه (به جز ثبت‌نام‌شدگان در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹) و کارت ملی ارائه شود و اولویت ثبت‌نام با افرادی است که قبلاً در سامانه reserve.haj.ir پیش ثبت‌نام و وجه علی‌الحساب به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان را پرداخت کرده باشند.

او گفت : همچنین، افرادی که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده بوده و انصراف نداده‌اند، نیز می‌توانند با طی فرآیند ثبت‌نام از امروز یکشنبه ۶ اسفند، کاروان خود را انتخاب کنند.

سهمیه حج ۱۴۰۳ ایران حدود ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۸۸۰ نفر 

هزینه کامل سفر حج ۱۴۰۳ را سازمان حج و زیارت از ۱۶۲ تا ۱۸۸ میلیون تومان اعلام کرده است.

همه متقاضیان اعزام به سفر حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۲۰ آذر ۱۴۰۳ باشند.

اعزام زائران ایرانی به حج نیز از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و گلستانی ها مدینه بعد هستند.

<div id="video-display-embed-code_10842479"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4165601/10842479?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما