شناسهٔ خبر: 65397093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گلستان ۱۲۰؛ دوشنبه هفتم اسفند ۱۴۰۲

گزیده‌ای از اخبار گلستان را در بسته گلستان ۱۲۰ ببینید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: همه محور‌های استان باز است، اما تردد در جاده‌ های کوهستانی و سردسیر به سبب ریزش برف، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

عادل مصدقی افزود: راهداران در محور‌ های برفگیر مستقر هستند و عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ های استان گلستان شبانه روزی فعال است و رانندگان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با این سامانه تماس بگیرند.

//////////////////////

برای اطلاع از جدول پخش شبکه‌های انتخاباتی تبلیغاتی حوزه های انتخابیه گلستان در روز دوشنبه ۷ اسفند، با مراجعه به سایت خبرگزاری صداوسیمای گلستان روی شبکه مورد نظر خود کلیک کنید.

پخش این شبکه‌ها تا صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ادامه دارد.

در استان گلستان برای هرکدام از ۶ حوزه انتخاباتی، یک شبکه تلویزیونی راه اندازی شده است.

///////////////////

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: حدود ۲۵ هزار عامل اجرایی در استان در انتخابات پیش رو به کارگیری می‌شوند که نیمی از آنها بانوان هستند.

سید علی مهاجر افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

/////////////////

سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع خبر داد و گفت: اولویت ثبت‌نام با افرادی است که قبلاً در سامانه reserve.haj.ir پیش ثبت‌نام و وجه علی‌الحساب به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان را پرداخت کرده باشند.

همچنین، افرادی که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده بوده و انصراف نداده‌اند، نیز می‌توانند با طی فرآیند ثبت‌نام کاروان خود را انتخاب کنند.

انتخاب کاروان و ثبت‌نام قطعی حج ۱۴۰۳ از طریق سامانه my.haj.ir انجام می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10841182"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4165202/10841182?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما