شناسهٔ خبر: 65184243 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برتری ملوان نداجا و شهدای غواص زنجان در آغاز لیگ کانوپولو آقایان

لیگ کانوپولو آقایان با حضور تیم‌های نوین تهران، شهدای غواص زنجان، ملوان نداجا، نوین البرز و اصفهان خروشان در پیست کانوپولو دریاچه آزادی تهران آغاز شد.

صاحب‌خبر -
برتری ملوان نداجا و شهدای غواص زنجان در لیگ کانوپولو آقایان
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، در مسابقات لیگ کانوپولوی آقایان تیم‌های نوین تهران، شهدای غواص زنجان، ملوان نداجا، نوین البرز و اصفهان خروشان رقابت خواهند کرد.
هفته نخست و نیم‌فصل این رقابت‌ها امروز ۲۴ بهمن در دریاچه آزادی برگزار شد.
در ابتدای رقابت‌ها ۲ دیدار انجام شد.
مسابقه تیم‌های نوین تهران و شهدای غواص زنجان با نتیجه ۸ بر ۵ به سود تیم زنجان انجام شد. در این رقابت مهدی جعفری ۵ گل، رضا اسکندری، امیرحسین زمانی و امیررضا عزیزی برای تیم شهدای غواص زنجان و رضا انصاری ۲ گل، پرهام نوری، امین کاظمی و نیما جلالی برای تیم نوین تهران گلزنی کردند.
دیدار تیم‌های ملوان نداجا و نوین البرز با نتیجه ۱۲ بر ۱ به سود تیم ملوان انجام شد. در این رقابت محمدعلی ملایی ۴ گل، رضا بیگی ۳ گل، رامین غیاثوند ۲ گل، میلاد جعفری ۲ گل و شایگان خیرالهی برای ملوان نداجا و محی‌الدین کریمی برای نوین البرز گلزنی کردند.
در سومین رقابت نیم‌فصل نخست نوین تهران ۱۲ بر ۳ از سد اصفهان خروشان گذشت. در این رقابت رضا انصاری ۵ گل، امیررضا کیانی ۲ گل، امین کاظمی، نیما جلالی، مهدیار شیرمحمدی، هادی رحیم‌پور و پرهام نوری برای نوین تهران و محمد کاظمی ۲ گل و سجاد قاسمی برای اصفهان خروشان گلزنی کردند.
شهدای غواص زنجان در دومین رقابت خود نوین البرز را ۱۱ بر ۱ شکست داد. در این رقابت حسین حاتمی برای نوین البرز و مهدی جعفری ۳ گل، فرزاد واعظی ۳ گل، امیرحسین زمانی ۲ گل، رضا اسکندری ۲ گل و سعید اسدی برای شهدای غواص زنجان گلزنی کردند.
در ادامه رقابت‌ها ملوان نداجا با نتیجه ۹ بر ۰ اصفهان خروشان را از پیش رو برداشت. در این رقابت امیرمحمد فتاح‌پور ۳ گل، محمدعلی ملایی ۲ گل، میلاد جعفری، محمدرضا جمشیدیان، شایگان خیرالهی و رضا بیگی گلزنی کردند.
دیدار تیم‌های نوین تهران و نوین البرز با نتیجه ۸ بر ۲ به سود نوین تهران به پایان رسید. در این رقابت امین کاظمی ۳ گل، رضا انصاری ۲ گل، امیررضا کیانی، پرهام نوری و نیما جلالی برای نوین تهران و محی‌الدین کریمی و حسین حاتمی برای نوین البرز گلزنی کردند.
شهدای غواص زنجان با نتیجه ۱۱ بر ۰ اصفهان خروشان را شکست داد. در این رقابت رضا اسکندری ۵ گل، امیرحسین زمانی ۴ گل، مهدی جعفری و سعید اسدی برای تیم زنجان گلزنی کردند.
دیدار تیم‌های ملوان نداجا و نوین تهران با نتیجه ۹ بر ۰ به نفع تیم ملوان انجام شد. در این رقابت امیرمحمد فتاح‌پور و میلاد جعفری هر کدام ۳ گل، محمد جمشیدیان ۲ گل و شایگان خیرالهی برای تیم ملوان گلزنی کردند.
 

نظر شما