شناسهٔ خبر: 65021458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار ویژه مهاباد:

روحیه از خودگذشتگی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: تقویت روحیه از خودگذشتگی و ایثار، بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی بوده که به واسطه آن انقلاب اسلامی در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده است.

صاحب‌خبر -

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در یادواره شهدا که به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر گوگ‌تپه برگزار شد، گفت: رزمندگان جان خود را در دفاع از استقلال کشور و همچنین آرمان‌های انقلاب فدا کردند و به عاملی برای نجات کشور از دست بیگانگان تبدیل شدند.

وی اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی، زندگی و سرنوشت، توصیه و پیام‌های شهیدان ما باید در جامعه بازگو و به ویژه در اختیار جوانان قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر قدردانی از خانواده شهدا، ادامه داد: انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های امام راحل (ره) و جانفشانی‌های شهدای والامقام به پیروزی رسید و درخت تناور انقلاب با خون شهدا آبیاری شد.

عباسی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در دوران قبل و بعد از انقلاب با هم قابل مقایسه نیست، افزود: در سایه انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی و بهداشتی پیشرفت‌های بسیاری بزرگی حاصل شده که جزو دستاورد‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم تشکیل شده و تمام مسئولان و مدیران آن با رای و نظر مردم انتخاب می‌شوند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ دوره انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شده، افزود: سازو کار اخذ رای در این دوره از انتخابات تسهیل و واجدان شرایط با ارائه کارت‌های کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و حتی کارت پایان خدمت می‌توانند رای بدهند.

عباسی از مردم خواست که از حق انتخاب خود و رای به افراد مدنظر استفاده کنند.

نظر شما