شناسهٔ خبر: 64977979 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طنین خشم ملت از صهیونیسم این بار از گلوی مردم آذربایجان شرقی

جمعه خشم این هفته مردم آذربایجان شرقی و نمازگزاران را به صحنه کشاند تا همچون مردم دیگر شهر‌های ایران اسلامی نفرت و انزجار خود را از ظلم و بیداد رژیم منحوس اسرائیل در حق مردم غزه نشان دهند.

صاحب‌خبر -

 نمازگزاران تبریزی در امتداد جمعه‌های خشم علیه اسرائیل غاصب با برپایی راهپیمایی از کودک کشی و تجاوزگری این رژیم منحوس اعلام انزجار و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

راهپیمایی کنندگان تبریز با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است، خیبر خیبر یا صهیون و یا ای‌ها المسلمین اتحدو اتحدو ضمن حمایت از مقاومت مردم ستم دیده غزه در برابر حملات وحشیانه ارتش صهیونیستی خشم و انزجار خود را از کشتار وسیع، قتل عام و نسل کشی این رژیم ناپاک اعلام کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع راهپیمایی کنندگان تبریز با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد گفت: اگر امروز نام و آوازه فلسطین در اقصی نقاط جهان طنین انداز شده است به برکت انقلاب اسلامی و تدبیر داهیانه امام راحل در نامگذاری روز قدس است.

حجت الاسلام  سرایی از عملیات طوفان الاقصی به عنوان بزرگترین معجزه قرن حاضر یاد کرد و گفت: طی آن ابهت توخالی و هیمنه خودساخته اسرائیلی‌ها توسط رزمندگان دلیر حماس شکسته شد.

وی شکست امنیتی و اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی را از دستاورد‌های بسیار مهم عملیات طوفان الاقصی بیان و اظهار کرد: غربی‌ها و به خصوص آمریکای جنایتکار از اسرائیل غاصب به عنوان شیر غران منطقه غرب آسیا یاد می‌کردند در حالی که در اثر این عملیات هوشمندانه به موش ترسو تبدیل شد که بازسازی جایگاه قبلی اش غیرممکن خواهد بود.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به شکست‌های قبلی ارتش صهیونیستی در جریان جنگ‌های ۳۳ روزه یادآور شد: در آن جنگ شاخ این رژیم تبهکار و فاسد شکسته شد و در تداوم آن و بر اثر عملیات طوفان الاقصی کمر این رژیم کودک کش شکست.

وی کشته و زخمی شدن صد‌ها افسر و سرباز اسرائیلی و به اسارت گرفته شدن تعداد زیادی از اعضای ارتش این رژیم را نشان دهنده شکسته شدن تدابیر دفاعی و نظامی آن‌ها دانست که این شکست‌ها روز به روز وسیع‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

حجت الاسلام سرایی شرایط کنونی رژیم اسرائیل را همچون تار عنکبوت توصیف کرد که به نابودی قطعی روز به روز نزدیک می‌شود.

وی با بیان اینکه وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی طی ۲۵ سال آینده در حال تحقق است ابراز امیدواری کرد این زمان با مقاومت مردم فلسطین و غزه بسیار زودتر فرا برسد.

راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار از جنایات رژیم اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم و سربلند غزه این هفته همزمان با ایام الله دهه فجر چهل و پنجمین سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در استان‌های آذربایجان شرقی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و خراسان جنوبی برگزار شد.

نظر شما