شناسهٔ خبر: 64914859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رفع بیش از ۸ هزار فقره اتفاقات شبکه در ساری

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از رفع بیش از ۸ هزار فقره اتفاقات شامل شکستگی در خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب آب در شهرستان ساری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران درحاشیه بازدید از واحد اتفاقات شهرستان ساری از رفع هشت هزار و ۲۰۰ فقره اتفاقات شامل شکستگی در خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب آب طی ۱۰ ماهه امسال در شهرستان ساری خبر داد و گفت: از این میزان ۴ هزار و ۷۰۰ فقره اتفاقات مربوط به انشعاب، ۳ هزار و ۱۰۰ فقره شبکه توزیع و ۴۰۰ فقره خطوط انتقال در اقطار مختلف بوده است.
بهزاد برارزاده افزود: در این مدت ۵۰۰ انشعاب همراه با اصلاح شبکه استاندارد سازی، ۴ هزار و ۸۵۲ انشعاب جدید ثبت و تحویل گیری و نیز ۴۰۰۰فقره گرفتگی و نشتی کنتور‌های مشترکان برطرف، شد.
او با اشاره به تعویض ۴ هزار و ۷۷۵ کنتور خراب، ۱۲۰ فقره مرئی سازی شیرآلات شبکه و شستشوی ۱۰۵ کیلومتر شبکه آبرسانی و یک هزار مورد کلر سنجی، گفت: از ابتدای سال امسال تاکنون ۶۲ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خط انتقال در این شهرستان به اجرا در آمد.
برارزاده افزود: به منظور خدمت رسانی مستمر به مشترکان این شهرستان و نیز تامین آب آشامیدنی به ویژه در ایام تعطیل و پیک مصرف، در این مدت ۲ حلقه چاه تجهیز، ۱۰حلقه چاه بهسازی و ۷۶ دستگاه الکتروپمپ تعویض شد.
مدیرعامل آبفا مازندران یکی از مهمترین وظایف و هدف گذاری شرکت آب و فاضلاب را شناسایی و رفع سریع اتفاقات اعلام کرد و گفت: در همین راستا از مشترکان گرامی تقاضا داریم هر گونه شکستگی، نشتی و هدر رفت آب را از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند تا همکاران شرکت برای رفع آن اقدامات لازم را به عمل آورند.

نظر شما