شناسهٔ خبر: 64901522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ۲۴ درصدی درآمد‌ها گمرکات استان

درآمد گمرکات استان اصفهان بیش از ۲۴ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

افزایش ۲۴ درصدی درآمد‌ها گمرکات استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: در ۱۰ ماه گذشته بیش از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از این استان به کشور‌های عراق، پاکستان، ترکیه، امارت و افغانستان صادر شده است.
رسول کوهستانی پزوه، ارزآوری صادرات کالا از گمرکات استان در این مدت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: میزان درآمد‌های گمرکات استان در این ۱۰ ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۴ درصد افزایش داشته است.
وی گفت: ۶۲ درصد از کالا‌های صادراتی استان به تولیدات فولادی و پتروشیمی اختصاص دارد.
رسول کوهستانی پزوه ادامه داد: همچنین درآمد‌های گمرکی استان، بدون در نظر گرفتن نرخ ارز در چهار سال اخیر به سه برابر افزایش یافته است.
وی افزود: این استان هفت واحد گمرکی شامل گمرکات اصفهان، کاشان، ذوب آهن، فولاد مبارکه، مسافری فرودگاه، کارگو ترمینال فرودگاه و امانات پستی دارد و در ۴۴ واحد انبار اختصاصی به بیش از ۹۷۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان، و با کمترین امکانات در تأمین زنجیره پایدار تولید، صادرات و واردات خدمات می‌دهد.
دبیر: (۳۲) ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
اعلام یک روز عزای عمومی در پی رحلت آیت الله عبدالنبی نمازی
در پی رحلت آیت الله عبدالنبی نمازی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه سابق کاشان، استاندار اصفهان فردا ۱۰ بهمن ماه همزمان با روز تشییع پیکراین عالم ربانی را در استان عزای عمومی اعلام کرد.
پیش از این نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در پیام مشترکی، ضایعه رحلت آن عالم ربانی را تسلیت گفتند.
آئین تشییع پیکر پاک عالم فقیه و مجاهد انقلابی حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازی ۳شنبه ۱۰بهمن ماه ساعت ۹:۳۰صبح از مسجد امام حسن عسگری (ع) قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار و مراسم بزرگداشت آن عالم وارسته نیز بعد از نمـــــاز مغرب و عشاء همین روز در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

نظر شما