شناسهٔ خبر: 6483804 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرجی در گفت‌وگو با تسنیم:

پرده‌ی سفید جایگزین بنرتبلیغاتی «رستاخیز» می‌شود

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش می‌گوید: تصمیم گرفته شده است سینما آزادی و سینماهایی که قرار بود «رستاخیز» را نمایش دهند، به مدت یک هفته به صورت آزاد فیلم اکران کنند و تا هفته دیگر سر در سینماها پرده سفید نصب می‌شود.

صاحب‌خبر -

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه فیلم های سینمایی در حال اکران به نمایش خود در سینماها ادامه می دهند، بیان کرد: در جلسه امروز دوشنبه 29 تیر ماه شورای صنفی نمایش مقرر شد کف فروش ها فیلم‌ها روی پرده بالا است و قرار شد که اکرانش ادامه داشته باشد.

فرجی در مورد دوباره از سرگیری اکران «رستاخیز»اظهار داشت: شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت تا به احترام امام حسین (ع) و فیلم «رستاخیز» و با توجه به تلاش هایی که برای اکران این فیلم در حال انجام است، سینما آزادی و سینماهایی که قرار بود این فیلم را نمایش دهند، به مدت یک هفته به صورت آزاد فیلم اکران کنند و سر در سینماها پرده سفید نصب می شود.

فرجی همچنین گفت: شورای صنفی نمایش هفته آینده تصمیم نهایی نمایش این فیلم در سینماهای کشور را مشخص می‌کند.

چهارشنبه هفته گذشته سازمان سینمایی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که «اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» تا تأمین نظر برخی از مراجع عظام تقلید به تعویق می‌افتد».

مدیر پخش حوزه هنری در پاسخ به این سوال که آیا نسخه جدید «رستاخیز» برای دفتر علما و مراجع ارسال شده است گفت: تعدادی از علما نسخه جدید را دیدند و تعدادی دیگر هم در آینده نزدیک خواهند دید. اما پخش حوزه هنری پیگیر این موضوع نیست و  تهیه کننده و کارگردان رستاخیز پیگیر کارهای قانونی و ارسال آن به دفتر علما هستند.

انتهای‌پیام/

نظر شما