شناسهٔ خبر: 64836229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

خطیب نماز جمعه اصفهان گفت:: دشمنان تمام سعی خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به‌کار گرفته‌اند و به دنبال یاس و ناامیدی مردم هستند.

صاحب‌خبر -

نماینده، ولی فقیه  در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد فرخنده حضرت علی (ع) گفت: امام علی (ع) می‌فرمایند انسان با تقوا دارای سه علامت اخلاص در عمل، وابسته نبودن به دنیا و غنیمت شمردن فرصت است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد  افزود:دشمنان تمام سعی خود را برای کاهش مشارکت در انتخابات به‌کار گرفته‌اند و به دنبال یاس و ناامیدی هستند، حرف‌های نا مربوط نباید موجب کاهش مشارکت شود، امروز دشمنان ایران به دنبال این هستند که کاهش مشارکت در انتخابات رقم بخورد.

او با اشاره به اینکه قدرت یک حکومت به مردم حامی و پشتیبان آن است گفت: مشارکت نکردن حتی از روی تنبلی اشتباهی بزرگ است، اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد، بنابراین زمانی که تمامی بزرگان دعوت به مشارکت در انتخابات می‌کنند نباید به چنین افرادی توجه کرد.

امام جمعه اصفهان برانتخاب نماینده اصلح تاکید و تصریح کرد: باید نسبت به انتخاب نماینده اصلح، انقلابی و متدین تحقیق لازم را داشته باشیم، امیدواریم شاهد یک انتخابات با شکوه باشیم.

نظر شما