شناسهٔ خبر: 64768204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادی ۱۸ تن زندانیان جرایم غیر عمد در ماکو

در آستانه ولادت با سعادت امیر مومنان حضرت علی (ع) و به همت خیّرین جمعی از زندانیان ماکو در مراسمی به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی آزادی این زندانیان در قالب پویش آزاد سازی زندانیان با جرایم غیر عمد مالی در استان آغاز شده است.

مدیر کل زندان‌های استان در مراسم آزاد زندانیان در ماکو؛ از همکاری بسیار خوب خیّرین برای آزادی زندانیان با جرایم غیر عمد در استان هم خبر داد.

محمدی گفت: با مشارکت  خیرین ۱۸ تن  از زندانیان جرایم غیر عمد و دیون مالی آزاد شدند.

وی درادامه  گفت: از ابتدای امسال حدود ۳۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد مالی با بدهکاری بالای ۵۶۰ میلیارد تومان آزاد شده اند که در بخش عظیمی از این پرونده‌ها قضات احکام عصار و موصر صادرکرده اند و بخشی نیز از سوی خیّرین اهدا شده است.

در کنار تلاش مسئولان قضایی برای آزادی زندانیان؛ با تلاش‌های دادستان ماکو، این  شهرستان در استان رتبه خوبی را در اشغال زندانیان به دست آورده است.

دادستان عمومی و انقلاب ماکوگفت:در اشتغال بکارزندانیان رتبه نخست استانی  را کسب کرده یم و ۸۸ درصد از زندانیان محکوم به زندان در شهرستان محروم ماکو اشتغال بکار هستند.

جعفری افزود:  ازاین تعداد،  ۴ مجموعه در داخل زندان و بیشتر از ۱۰ مورد در بیرون از زندان اشتغال بکار دارند

از ابتدای امسال تاکنون ۸۴ زندانی با جرایم مالی غیر عمد با ۱۶ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تومان بدهی به همت خیّرین از زندان ماکو آزاد شده اند.

 

<div id="video-display-embed-code_10710658"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4130912/10710658?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما