شناسهٔ خبر: 64612539 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

خالق The Office به دنبال ساخت سریال جدیدی در دنیای آن است

داستانی جدید با حضور شخصیت‌های جدید / Comicbook

صاحب‌خبر -

پس از سال‌ها گمانه‌زنی طرفداران، بلاخره توسعه سریال جدیدی بر اساس The Office (آفیس) توسط خالق آن، گرگ دنیلز تایید شده و کار روی ایده آن به زودی آغاز می‌شود. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد دنیلز قصد دارد در روزهای آینده ورکشاپی را تشکیل دهد و طی آن درباره ایده‌ها و تصمیماتی که طرفداران انتظار دارند در سریال جدید ببینند، صحبت شود.

گزارش‌های اولیه از ددلاین نشان می‌دهد این سریال جدید در واقع بازسازی نسخه آمریکایی The Office نیست (دنیلز خودش چندی پیش شایعه ریبوت آفیس را تکذیب کرده بود) و حتی شامل آن شخصیت‌ها نیز نمی‌شود. در عوض، این سریال قصد دارد یک داستان جدید را همراه با شخصیت‌ها جدید در جهان سریال «اداره» کشف کند.

گفته شده که اتاق توسعه و ورکشاپ ایده‌ها از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که بهترین ایده‌ها را برای سریال جدید پیاده‌سازی کنند. خالق آفیس، دنیلز مدت‌هاست که برای احیای این سریال تلاش می‌کرده است. او که به عنوان نویسنده سریال اصلی نیز همکاری داشته، اخیرا بیان کرده که در مقطعی درباره بازبینی این پروژه تردید کرده، چراکه از ساخت سریال جدید و لکه‌دار کردن محبوبیت سریال اصلی نگران بوده است:

این یک چیز عالی بود که من درباره شروع آن تردید داشتم. ما این شانس را داشتیم تا سریال را به روشی که می‌خواستیم به پایان برسانیم. بنابراین از لحاظ هنری این مجموعه کامل است. اما همانطور که گفته شد، من نمی‌دانم بازیگران گهگاه درباره بازگشت در شکلی جدید باهم صحبت می‌کنند. اما فکر نمی‌کنم که دوباره بازیگران قبلی را ببینیم. بزرگ‌ترین نگرانی من، ناامید کردن طرفداران است، زمانی که مخاطب یک سریال را کامل تماشا می‌کند و یک بار دیگر برمی‌گردد و دوباره آن را می‌بیند این برای ما به این معنی است که آن را درست به پایان رسانده‌ایم.

سریال The Office سریال The Office

باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این سریال چه می‌شود و داستان جدید آن چطور پیش خواهد رفت. آفیس یکی از بهترین سریال‌های کمدی تاریخ است که اگر هنوز آن را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «۱۰ دلیل برای آن‌که سریال The Office را تماشا کنید» را مطالعه کنید.

بازی هایی که ساخت قسمت جدیدشون خیلی طول کشید 

بازی Call of Duty Zombies یک دهه پیش در دست ساخت قرار داشت - ویجیاتو بازی Call of Duty Zombies یک دهه پیش در دست ساخت قرار داشت - ویجیاتو Comicbook

برچسب‌ها:

نظر شما