شناسهٔ خبر: 64592811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارقان مسلح در نوشهر دستگیر شدند

نوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی نوشهر از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف مسلح در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی روز شنبه گفت: در پی اعلام سرقت مسلحانه با اسلحه شکاری و سرقت چند دستگاه تلفن همراه هوشمند از شهروندان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر با همکاری سایر واحدهای انتظامی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از منابع و مخبرین موفق به شناسایی متهمان شدند و در یک عملیات ضربتی، این افراد را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: این سارقان وارد منزل شهروندان شده و اقدام به سرقت به عنف می کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با دستگیری ۲ نفر از سارقان و کشف سه دستگاه تلفن همراه و تحت تعقیب قرار دادن نفر سوم، افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف که حسب دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را بدون اتلاف وقت به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

سارقان مسلح در نوشهر دستگیر شدند

دستگیری سارقان مکان های مذهبی در نکا

فرمانده نیروی انتظامی نکا هم از دستگیری سارق مکان های مذهبی با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی روز شنبه در گزارشی به رسانه ها افزود : در پی وقوع چند فقره سرقت مکان های مذهبی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و دراقدامی غافلگیر کننده وی را در حال جابجایی اموال مسروقه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نکا تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۱۷ فقره سرقت اماکن مذهبی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ عزیزی به نقش مشارکت های مردمی در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند تا از وقوع سرقت، پیشگیری ودر صورت وقوع، نسبت به دستگیری سارق اقدام گردد.

نظر شما