شناسهٔ خبر: 64453685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری کارگاه آموزشی محیط زیستی ویژه مربیان پیش دبستانی

کارگاه آموزشی محیط زیستی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل و مربیان و مدیران مراکز پیش دبستانی در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری کارگاه آموزشی محیط زیستی ویژه مربیان پیش دبستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اشاره به اهمیت آموزش در سنین کودکی اظهار داشت: آگاهی در خصوص ارزش محیط زیست و تبعات سوء تخریب آن در نسل جدید افزایش یافته است و به همین دلیل کودکان امروز می توانند در آینده حافظان محیط زیست باشند.
حسن قاسم پور افزود: برای افزایش مطالبه گری در حوزه محیط زیست نیاز به ارتقا دانش عمومی و شناخت بیشتر از موضوعات مرتبط با محیط زیست از قبیل آب، خاک، هوا و پسماند داریم و مربیان مراکز پیش دبستانی باید تلاش کنند این مباحث را بر اساس گروه مخاطب خود ساده سازی و ارائه نمایند.
قاسم پور با تاکید بر مسئولیت اجتماعی افراد در قبال محیط زیست تصریح کرد: نقش مربیان و مدیران مراکز پیش دبستانی در تربیت نسلی آگاه و دارای احساس مسئولیت، بسیار با اهمیت است و اجرای این کارگاه های آموزشی گامی مهم در این زمینه محسوب می شود.
در ادامه ی این کارگاه مباحث مرتبط با معرفی مناطق تحت مدیریت توسط رامین جمشیدی معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان و مطالب مربوط به حفاظت از محیط زیست و راهکارهای آن توسط خانم دکتر حزباوی استاد دانشگاه محقق اردبیلی و خانم دکتر رحیم پوران از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ارائه شد.

نظر شما