شناسهٔ خبر: 64439519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رانندگان مجهز به تجهیزات زمستانی باشند

رییس پلیس راه مازندران: رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی، حتما مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.

صاحب‌خبر -

رانندگان مجهز به تجهیزات زمستانی باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان، رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی، حتما مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.

سرهنگ جهان تاب افزود: با توجه به استقرار نیرو‌های پلیس راه و راهداری در جاد‌های کوهستانی، از عبور و مرور خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در این جاده‌ها جلوگیری می‌شود.

وی به مردم توصیه کرد: از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت سفر، تجهیزات زمستانی از جمله غذا و پوشاک گرم و زنجیر چرخ حتما به همراه داشته باشند.

لزوم رعایت قوانین رانندگی در جاده ها

رییس پلیس راه مازندران تصریح کرد: آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب، سیلابی شدن رودخانه‌ها، رانش زمین، ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، کاهش دید، اختلال و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی از پیامد‌های این سامانه بارشی است که از امشب تا یکشنبه در استان پیش بینی می‌شود که رعایت نکات ایمنی و همکاری با ماموران پلیس راه و راهداری ضروری است.

سرهنگ جهان تاب افزود: در صورت ترافیک سنگین در جاده ها، محور کندوان از بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود تا عبور و مرو به راحتی انجام شود.

رییس پلیس راه مازندران همچنین خاطر نشان کرد: تصادف دو خودرو دیشب در جاده آمل به بابل، چند مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ جهان تاب گفت: در این حادثه که با برخورد خودروی پژو به تریلی رخ داد سرنشینان خودروی سواری وضعیت مناسبی ندارند.

وی از رانندگان خواست هنگام رانندگی از سرعت و سبقت بیحا خودداری کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

نظر شما