شناسهٔ خبر: 64323786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

برای اولین بار در سطح کشور:

دوره توانمندسازی مدیران اجرایی در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد

دوره توانمندسازی و مهارت افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با عنوان «طرح ولایت» با حضور اساتید برجسته در فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، برای اولین بار در سطح کشور دوره توانمندسازی و مهارت افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با عنوان طرح ولایت با حضور اساتید برجسته در فرمانداری ویژه شهرستان آبادان به همت بسیج ادارات و کارمندی شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.

این جلسه با حضور عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، سرهنگ شهریاری معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، سرهنگ شاپور احمدی فرمانده سپاه شهرستان آبادان، حسن لارتی کارشناس مسائل بین الملل، و حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت کلانشهر اهواز برگزار گردید.

عباسپور فرماندار ویژه شهرستان آبادان در این نشست تخصصی عنوان کرد: چنین برنامه‌هایی که به ارتقای مبانی فکری و عملی مدیران دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند یکی از نیازهای اساسی ما برای پیشبرد اهداف عالی نظام و برنامه‌های دولت سیزدهم است که باید تداوم داشته باشد و امید آن داریم که خروجی این برنامه ها ارتقا رشد و کادرسازی مدیران تراز انقلاب باشد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به لحاظ فکری و اجرایی خود را با مبانی امامین انقلاب هماهنگ و خروجی برنامه ریزی‌های آنان بر همین مبنا قرار گیرد که الحمدالله در این دوره‌ها می‌توان شاهد بروز و ظهور این مهم باشیم.

لازم به ذکر است دوره توانمندسازی مدیران اجرایی و فرماندهان بسیج ادارات از صبح پنجشنبه ۷ دی ماه آغاز و تا غروب این روز با برگزاری کارگاه‌های متعددی همچون جریان شناسی سیاسی، تحولات منطقه، تبیین ولایت فقیه و بررسی احزاب وجریانات انتخابات همراه بود.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

نظر شما