شناسهٔ خبر: 64253341 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

هواشناسی ایران / افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور

سازمان هواشناسی کشور از استقرار جوی آرام در غالب مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز سه شنبه ۵ دی و فردا چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود. در نوار شمالی کشور بویژه در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / بارش باران در نوار غربی و برخی مناطق مرکزی کشور

فردا پنجشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از کشور به تدریج در شرق اردبیل سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی و بارش همراه با وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود. همچنین در جنوب غرب کشور نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

تا ظهر جمعه بارش در گیلان مازندران گلستان و خراسان شمالی ادامه می‌یابد و بعد از ظهر با کاهش بارش در این مناطق، در شمال خراسان رضوی ابرناکی و رگبار باران پیش بینی می‌شود. در ضمن در ارتفاعات زاگرس واقع در جنوب غرب کشور و جنوب کرمان نیز رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام است. در کلانشهرهای صنعتی همچون تهران، کرج، تبریز، اراک و اصفهان، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود. همچنین سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و از اواخر پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد گاهی شدید، به تدریج کاهش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۸ و کمینه دما ۷ درجه سانتی گراد خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما