شناسهٔ خبر: 64188893 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه شهر مینودشت:

خستگی ناپذیر و پرتلاش خصوصیت دولت سیزدهم است

امام جمعه شهر مینودشت، گفت: دولت سیزدهم دولت خستگی ‌ناپذیر است و همه دولتمردان آن اهل کار و تلاش هستند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام «رضا کشیری» در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته مصلای شهر مینودشت با اشاره به به سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان گلستان، اظهار کرد: بنده نیز نامه‌ ای برای نماینده رئیس جمهور فرستادم و مشکلات منطقه را مطرح کردم؛ اما عمده مشکلات، سد نرماب و اموال و املاک مردم است که باید تکلیف آنها مشخص شود.
 
امام جمعه شهر مینودشت با تسلیت شهادت جمعی از جوانان دلاور وطن در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این جوانان تأمین‌ کننده امنیت کشورمان بودند که با خیانت عده‌ای وطن‌ فروش که نوکر بیگانگان هستند و از اجانب فرمان می‌ گیرند، مظلومانه به شهادت رسیدند.
 
وی افزود: در طول تاریخ نیز هرچه ضربه خوردیم از همین وطن‌ فروش‌ها بود، ملت ما آماده مجازات با این وطن‌ فروش‌ها و محاربان است و دستگاه قضایی باید قاطعانه با این جانیان برخورد کند تا دل مردم التیام پیدا کند.
 
حجت الاسلام کشیری با اشاره به سالگرد بمباران شدید آبادان به وسیله هواپیماهای بعث عراق و شهادت بسیاری از مردم بی‌گناه در سال ۵۹ اظهار کرد: در این حمله‌ که صدام روانی علیه مردم آبادان انجام داد گروه زیادی از مردم آبادان شربت شهادت را نوشیدند.
 
وی ادامه داد: تمام کشورها از صدام حمایت کردند و نه تنها صدام نجات پیدا نکرد؛ بلکه کارش به جایی رسید که در داخل چاه فاضلاب پناهنده شد و به دست آمریکایی‌ها به چوبه دار آویخته شد.
 
امام جمعه شهر مینودشت با اشاره به روز ثبت احوال و بیان آمار وقایع حیات، وفات، ازدواج و طلاق ابراز کرد: یکی از حقوق والدین بر فرزندان انتخاب نام نیکو برای آنها است، در شأن یک مسلمان نیست که نام حیوانات اروپایی را بر فرزند خود بگذارد.
 
وی افزود: یک مسلمان بر اساس اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی ‌اش باید برای فرزند خود نام نیکو انتخاب کند.
 
حجت الاسلام کشیری ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در این باره می ‌فرمایند: «مادران و همسران شهدا، ایثارگران و رزمندگان جلوه‌های درخشانی از زن مسلمان را به دنیا نشان دادند».
 
امام جمعه مینودشت با یادآوری سالگرد تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی در سال ۵۸ به اهمیت علم و علم‌آموزی پرداخت و در ادامه به سالگرد شهادت آیت‌ الله «شیخ حسن غفاری» در زندان به دست دژخیمان رژیم پهلوی در سال ۵۳ اشاره کرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما