شناسهٔ خبر: 58927775 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه شهر مینودشت:

آمریکا و اسرائیل در رأس تروریست‌های عالم هستند

امام جمعه شهر مینودشت، گفت: نظام سلطه به ویژه کشور آمریکا و رژیم اسرائیل در رأس تروریست‌ های عالم قرار دارند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «رضا کشیری» در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با تبریک روز میلاد سرور آزادگان عالم حضرت سیدالشهدا(ع) و روز پاسدار بر همگان به ویژه برادران مجاهد پاسدار و خانواده‌های محترمشان، اظهار کرد: دلیل اینکه پارلمان پلید اروپا سپاه را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کرد این بود که از سپاه سیلی و تو دهنی سختی خورده است.
به گفته وی؛ دشمن نیز از همین اقتدار، جان ‌فشانی و ایثار سپاه پاسداران می‌ ترسد و کینه‌های دشمنان خبیث اسلام، نشان از اقتدار سپاهیان، نظام و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ ای  مدظله العالی است.
امام جمعه شهر مینودشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری بر اهمیت جهاد تبیین تأکید داشتند، تصریح کرد: جهاد تبیین امری بسیار مهم است که حضرت آقا بدون استثنا در دیدارهای خود بیان می‌کنند و می ‌فرمایند به میان جوانان بروید و از دستاوردهای نظام اسلامی به آن‌ها بگویید.
وی، افزود: ما به قدرت و اقتدار سپاه افتخار می‌کنیم، سپاهی که در مقابل دشمنان ایستاد، سوریه، عراق، یمن و حتی افغانستان را از چنگال آمریکایی‌ها و داعش در آورد.
به گفته وی؛ دشمن تمام هم و غم خود را علیه روحانیت بسیج کرده است و هدف آن جدایی بین مردم و روحانیت است؛ زیرا این انقلاب را مرهون پیشتازی علما می‌داند، در اغتشاشات به علما جسارت کردند و شهید هم دادیم؛ اما نباید عقب‌ نشینی کنیم تا دشمنان شاد شوند.
حجت الاسلام کشیری با تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع)، امام زین العابدین(ع) و روز جانباز به رهبر عزیزمان و جانبازان سرافراز کشور و خانواده‌های معظمشان، ابراز کرد: حضرت ابوالفضل(ع) سه مأموریت مهم در روز عاشورا داشتند: پرچمدار امام حسین(ع) بود، سقای امام حسین(ع) در کربلا بود و مسئولیت حفاظت از خیمه و حرم اهل بیت را بر عهده داشت.
وی، ادامه داد: افرادی که می‌ توانند با کمک‌های مالی و معنوی طلاب حوزه علمیه را حمایت کنند، همچنین والدین گرامی نیز برای ثبت نام فرزندان خود در حوزه های علمیه اقدام کنند تا جوانانی تربیت شوند که سرباز امام زمان(عج) شوند و آنچه که مأموریت پیامبران الهی است را به مردم برسانند و باعث افتخار شما شوند.

انتهای پیام/

نظر شما