شناسهٔ خبر: 64118183 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

ناتی داگ و سازنده Days Gone احتمالا روی بازی جدیدی کار می‌کنند

Days Gone 2 یا بازی دیگری؟ / insider-gaming

صاحب‌خبر -

براساس اطلاعاتی که از صفحه لینکدین یک انیماتور ارشد گیم‌پلی به دست آمده است، ظاهرا استودیو Bend (خالق بازی Days Gone) و ناتی داگ (سازنده The Last of Us) حداقل برای مدتی در حال کار روی یک پروژه معرفی‌شده بوده‌اند.

براساس صفحه سوابق شغلی «آدام لاوسون» که اکنون به Archetype Entertainment پیوسته است، ظاهرا او زمانی مشغول کار روی یک پروژه اعلام‌‌‌نشده از Bend Studio و Naughty Dog بوده است. به دنبال اعلام این موضوع، کاربران شبکه‌های اجتماعی شروع به حدس‌و‌گمان درباره این عنوان معرفی‌نشده کرد‌ه‌اند.

بسیاری از کاربران احتمال داده‌اند که این پروژه احتمالا به بازی Days Gone 2 از Bend Studio یا عنوان جدیدی برای فرنچایز Siphon Filter مربوط شود. با این حال، ساخت این پروژه‌ها بعید به‌نظر می‌رسد، زیرا سونی چند سال پیش به ساخت Days Gone 2 چراغ سبز نشان نداده بود و Syphon Filter بیش از ۱۵ سال است که عنوان جدیدی دریافت نکرده است.

ناتی داگ و سازنده Days Gone احتمالا روی بازی جدیدی کار می‌کنند - ویجیاتو ناتی داگ و سازنده Days Gone احتمالا روی بازی جدیدی کار می‌کنند - ویجیاتو

در عوض، محتمل‌ترین سناریو از همکاری بین Bend Studio و ناتی داگ می‌تواند عنوان چند نفره The Last of Us باشد که اخیرا ساخت آن کنسل شده بود. همچنین می‌توان انتظار داشت که این استودیو روی یک بازی معرفی‌نشده از سری Uncharted مشغول به کار بوده‌اند.

سال گذشته اعلام شده بود که استودیو Bend در حال توسعه یک IP کاملا جدید است، اما تنها چیزی که درباره این پروژه اعلام شده بود این است که «براساس سیستم‌های جهان باز Days Gone ساخته خواهد شد.» هنوز چیز زیادی درباره این پروژه اعلام نشده است.

جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو insider-gaming

برچسب‌ها:

نظر شما