شناسهٔ خبر: 64043332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرعت رانندگی در جاده های آذربایجان غربی ۳ کیلومتر بالاتر از میانگین کشوری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: سرعت رانندگی در جاده های استان، ۳ کیلومتر بالاتر از میانگین کشوری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج دست نشان در دیدار با مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و رئیس سازمان دیه استان با اعلام این خبر گفت: مشکل فرهنگی و عامل انسانی بزرگترین عامل بروز تصادفات در محورهای ارتباطی استان است  و باید برای ارتقا ی فرهنگ ترافیکی تلاش مضاعفی صورت پذیرد چراکه این موضوع نه تنها حوادث و ناگواری های اجتماعی بسیاری را به بار می آورد بلکه جبران خسارات امکان پذیر نیست.

 

 

وی با اشاره به افزایش سوانح جاده ای اضافه کرد: متاسفانه تعدادی از رانندگان بدلیل جرائم غیر عمد در زندان به سر می برند که تلاش می شود از طریق مشارکت صنوف بخش حمل و نقل جاده ای با برنامه ریزی برای  برگزاری جشن گلریزان گامی برای  آزادی این عزیزان برداریم.

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: هم اکنون در آستانه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری قرار داریم با مشارکت صنوف تعدادی از رانندگان دارای جرائم غیرعمد را با همکاری ستاد دیه استان آزاد خواهیم کرد تا علاوه بر تمام مسئولیت های فنی و خدماتی در حوزه آسیب های اجتماعی و اشاعه فرهنگ خیریه نیز نقش خود را ایفا کنیم.

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از احساس مسئولیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای اشاعه فرهنگ حسنه آزادسازی زندانیان گفت: جامعه شاهد خدمات و تلاش های بی وقفه این مجموعه در خدمات رسانی به مردم بویژه در حوزه جاده ها و جابجایی مایحتاج مردم و همچنین مسافران است  و در کنار این حجم از کارها تلاش برای انجام کارهای خیر در این سطح قطعا اجر خروی بیشتری را خواهد داشت.

 

فتحی اضافه کرد: آزادی زندانیان اقدامی نیک برای صیانت از  آبروی مردم و زندانیان با جرائم غیرعمد است که زیبایی این کار نه تنها رضایت پروردگار را در پی خواهد داشت بلکه جامعه را به سمت همدلی بیشتر می‌کشاند.

نظر شما