شناسهٔ خبر: 64023723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه اشتغال زندانیان مهمترین عامل در باز اجتماعی کردن مددجویان است

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:توسعه اشتغال زندانیان مهمترین عامل در باز اجتماعی کردن مددجویان است. 

صاحب‌خبر -

توسعه اشتغال زندانیان مهمترین عامل در باز اجتماعی کردن مددجویان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و فتحی مدیر کل زندان‌های استان شبانه از کارگاه قالی بافی بنیاد تعاون زندانیان مستقر در زندان ارومیه بازدید کردند.

عتباتی و مجیدی پس از این بازدید در جلسه بنیاد تعاون زندانیان شرکت کردند.

عتباتی در این جلسه با تاکید بر توسعه اشتغال، خواستار ادامه روند اشتغالزایی برای مددجویان زندانی شد و بیان داشت: شغل و کسب روزی حلال مهمترین عامل برای باز اجتماعی کردن بزهکاران و جلوگیری از بازگشت آن‌ها به سمت بزهکاری می‌باشد. 

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: بنیاد تعاون با ایجاد فرصت‌های اشتغال برای زندانیان، نقش موثری در کمک به معاش مددجویان و خانواده آن‌ها و همچنین تحصیل درآمد برای پرداخت دیه محکومین مالی ازطریق ایجاد کارگاه‌های تولیدی، موسسات صنعتی، مجتمع‌های کشاورزی، دامپروری و شرکت‌های بازرگانی و خدماتی دارد این بنیاد تعاون زندانیان اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده است که می‌بایست ادامه یابد. 

در ادامه، دستورات جلسه توسط حصاری رئیس بنیاد تعاون زندانیان ارومیه مطرح و پس از تبادل نظر مصوباتی برای توسعه اشتغال مددجویان زندانی به تصویب رسید.

نظر شما