شناسهٔ خبر: 64008163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلی فرهنگ بسیج در مقاومت ملتهای جهان

فرماندار بوکان گفت: امروز در اقصی‌نقاط جهان افراد و گروههایی هستند که با تاسی به جمهوری اسلامی و فرهنگ بسیجی در برابر ظلم و داد ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

تجلی فرهنگ بسیج در مقاومت ملتهای جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار بوکان در پنجمین مجمع عالی بسیج گفت: وقتی صحبت از بسیج می‌شود، این مهم در ذهن تداعی می شود  که با یک سازمان نظامی با لباس خواص و قانونی ویژه نیروهای نظامی روبه‌رو هستیم.

خشایار صنعتی افزود: ولی با نگاهی به اقدامات و شاخصه‌های بسیج می‌توان گفت که بسیج یک فرهنگ در میان مردم ایران اسلامی در همه حوزه‌ها است.

وی ادامه داد: روحیه اخلاص و ازخودگذشتگی ایرانیان در قرن‌های مختلف را می‌توان امروز در بدنه بسیج به عینه مشاهده کرد.

فرماندار بوکان عنوان کرد: امروز در اقصی‌نقاط جهان افراد و گروه هایی هستند که با تاسی به جمهوری اسلامی و فرهنگ بسیجی در برابر ظلم و داد ایستاده‌اند.

صنعتی در بخش دوم سخنان خود تصریح کرد: امروز با طرح گام دوم انقلاب و جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه ما به‌عنوان مدیران جمهوری اسلامی در برابر مردم چندبرابر شده است.

فرماندار بوکان با شمردن چند شاخصه مدیر انقلابی گفت: مشورت‌پذیری، قدرت تصمیم‌گیری، ولایت‌مداری، جهادی عمل‌کردن، دارای برنامه تعریف شده در حوزه کاری و عاشق مردم بودن از شاخصه‌های یک کارگزار انقلابی است و اگر مدیری این مشخصات  را نداشته باشد قطعاً برنامه  ما برای پیشرفت را دچار آسیب می‌کند.

خشایار صنعتی تصریح کرد: ما بنا نداریم پرچم آرمان‌خواهی را بر زمین بیندازیم؛ بلکه باید با تمام توان و حتی نثار جان و خون خود این مهم را برافراشته نگه داریم.

وی عنوان کرد: باید از حلقه‌های میانی و نهادهای مردمی برای  حل چالش‌های موجود استفاده کنیم کمااینکه مهم‌ترین شعار دولت مردم‌محوری است.

صنعتی گفت: امید آفرینی در میان مردم باید همیشه جز اولویت‌های اصلی مدیران در سطح شهرستان باشد.

خشایار صنعتی افزود: کارگروه‌ها در شهرستان باید در راستای تحقیق و مطالبه در حوزه‌های مختلف و در چهارچوب قانون عمل کنند در غیر این صورت چالش‌های جدیدی در جامعه ایجاد می‌شود که برای حل آنان هزینه‌های چندبرابری نیاز خواهد بود.

 

 

نظر شما