شناسهٔ خبر: 63962084 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اشد مجازات در انتظار مرد شیطان صفت با ۱۹ فقره تجاوز به زنان + عکس متهم

 مرد شیطان صفتی که با تهدید و زور به تعدادی دختر و زن در مناطق مختلف پایتخت تجاوز کرده بود پس از دستگیری، ابراز پشیمانی کرد اما رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیش بینی اشد مجازات برای این فرد متجاوز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فیلم تجاوز این مرد شیطان صفت که در روزهای گذشته در یکی از مناطق شهر تهران در حالی منتشر شد که او پس از گذشت حدود ۹ ماه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری مرد شیطان‌صفت در تهران + فیلم

این مرد شیطان صفت روز یکشنبه در پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بدلیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی دست به این اقدام می‌زدم.

وی افزود: این خانم که فیلمش منتشر شده را با پیچ گوشتی تهدید کردم و تاکنون ۱۹ بار از سوی پلیس دستگیر شده‌ام.

این فرد شیطان صفت اضافه کرد: ۹ پرونده در پلیس دارم که اغلب بدلیل حمل مواد و تجاوز به عنف بوده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیش بینی اشد مجازات برای مرد شیطان صفت خبر داد.

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی به خبرنگاران گفت: چند ماه پیش از سوی یک دختر جوان شکایتی اعلام شد مبنی بر تجاوز فرد شیطان صفت با چاقو که با توجه به اهمیت موضوع تیم های تجسس و کاراگاهان بصورت میدانی سر صحنه جرم حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه متهم ناشناس بوده و هیچ آثاری در دست نداشتیم دستگیری وی حدود ۹ ماه بطول انجامید.
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این فرد در گذشته بدلیل سرقت و مواد مخدر چند سال در زندان بوده که پس از آزادی دست به چنین جنایتی زد.

سردار ولی پور گودرزی خاطرنشان کرد: متهم با توجه به خلوتی محیط دست به تجاوز زده و این اقدام از سوی قاضی پرونده و فرد متهم اثبات شده به همین منظور اشد مجازات برای این فرد در نظر گرفته خواهد شد.

سند

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما