شناسهٔ خبر: 63890875 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

میکل آرتتا دیدار مقابل استون ویلا را به دلیل محرومیت از دست داد

امین آبشاهی

سرمربی توپچی‌ها پس از کل ثانیه‌های پایانی رایس نتوانست خود را کنترل کند که با کارت زرد داور مواجه شد و دیدار بعدی تیمش را از دست داد

صاحب‌خبر -

طرفداری | آرسنال شب گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر مهمان لوتون تاون بود که این دیدار تماشایی با گل ثانیه‌های پایانی دکلان رایس در دقیقه ۹۷ با نتیجه ۴-۳ به سود توپچی‌ها به پایان رسید. پس از گل دکلان رایس، کادر فنی آرسنال و میکل آرتتا سر از پا نمی‌شناختند که باعث شد ساموئل باروت، داور مسابقه، به سرمربی توپچی‌ها کارت زرد نشان دهد.

سرمربی آرسنال به سختی می‌توانست شادی خود را کنترل کند و گل ثانیه پایانی دکلان رایس، خوشحالی غیر قابل وصف هواداران، بازیکنان و کادر فنی آرسنال را به همراه داشت. آرتتا در این دیدار برای سومین بار در این فصل کارت زرد دریافت کرد که طبق قوانین جدید لیگ برتر از حضور روی نیمکت آرسنال در بازی روز شنبه مقابل استون ویلا محروم خواهد بود. آرتتا پس از مسابقه در مصاحبه با بین اسپورت درباره واکنش خود گفت:

نمی‌توانستم روی صندلی خود بنشینم چون یک احساس خالص بود. اگر این حرکت کارت زرد دارد پس مشکلی نیست.

 

او درباره پیروزی دراماتیک تیم خود افزود: 

ما مساوی نمی‌خواستیم بلکه هدفمان پیروز شدن بود. می‌توانید انگیزه و احساسی که در این بازی گذاشتیم را حس کنید. با موقعیت‌هایی که داشتیم می‌توانستیم زودتر کار را تمام کنیم اما تا آخر تلاش کردیم و پاداش خود را گرفتیم. واقعا از بازی لذت بردم.، به خصوص آخرش. این ویژگی فوق العاده فوتبال است که احساسات خود را با دیگران شریک شوید. شب خاصی سپری کردیم.

آرسنال با این پیروزی پس از ۱۵ مسابقه ۳۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر فاصله خود را با لیورپول رده دومی به ۵ امتیاز رساند. توپچی‌ها شنبه آینده ساعت ۲۱ به وقت تهران در استادیوم ویلا پارک مهمان استون ویلا خواهند بود. 

نظر شما