شناسهٔ خبر: 63888058 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جهاد اسلامی: دشمن در همه میادین نبرد درحال غافلگیر شدن است/ ضربات سنگین به ارتش اسرائیل در محورهای غزه

یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر "دشمن صهیونیستی امروز در همه میادین نبرد غافلگیر می‌شود"، گفت: مقاومت در نهایت اشغالگران را مجبور به توقف جنگ خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) با تأکید بر اینکه مقاومت در شرایط بسیار خوبی قرار دارد اعلام کرد: شمار زیادی از خودروهای دشمن و ارتش شکست‌خورده آن را در محورهای پیشروی در شرق خان‌یونس و القراره و شرق شهر غزه منهدم کردیم و رزمندگان ما موفق شدند تلفات زیادی به صفوف دشمن وارد کنند.

ابوحمزه بر آمادگی و قدرت و پایداری رزمندگان مقاومت در همه محورهای غزه تصریح کرد و گفت: آنچه در رسانه‌ها درباره مبارزان سرایا القدس گفته می‌شود تنها بخش کوچکی از چیزی است که در انتظار دشمن است. عملیات‌ها و کمین‌های رزمندگان ما علیه دشمن در همه محورهای درگیری همچنان ادامه دارد و در اوج است.

سخنگوی نظامی جهاد اسلامی تأکید کرد: به مردم خود اطمینان می‌دهیم که سرایا القدس و همه رزمندگان مقاومت همچنان در میادین درگیری حاضر هستند و به‌خوبی عمل می‌کنند و در ساعات آینده شاهد رشادت‌های بیشتری از مبارزان خود خواهیم بود و پیروزی تنها از جانب خداوند است.

مقاومت اشغالگران را مجبور به توقف جنگ خواهد کرد

«مصعب البریم» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی نیز به‌نوبه خود اعلام کرد: رژیم اشغالگر اگر خواهان بازگرداندن اسرای خود باشد، مجبور به توقف جنگ خواهد شد. دشمن در همه میادین نبرد درحال غافلگیر شدن است و مقاومتی که رژیم اشغالگر امروز از رزمندگان ما دید، آن را مجبور به توقف تجاوزات می‌کند.

وی افزود: موضع مقاومت در زمینه دیدگاه سیاسی آن نیز همانند موضع خود در میدان نبرد، واحد و یکپارچه است. صهیونیست‌ها هدفی جز انتقام از غیرنظامیان ندارند و این اوج حقارت و خفت برای صهیونیست‌ها است و شکستی بزرگ به ارتش رژیم اشغالگر وارد خواهد کرد.

این مسئول جهاد اسلامی تأکید کرد: بعد از دوماه تجاوزگری دشمن صهیونیستی علیه غزه، مردم ما همچنان به نبرد و مقاومت خود ادامه می‌دهند و مقاومت، اشغالگران را مجبور به تغییر نقشه‌های آنها کرده است.

انتهای پیام/+

نظر شما